Gå til innhold

Da er det full jul hjemme hos oss:)

Anbefalte innlegg

Er såå koselig, har drivi i hele dag med vasking og pynting, måtte jo tjuvstarte litt i år da... vet jo aldri når babyen kommer.. mangler vel bare å tenne stakene i vinduet, men det venter jeg med til 1 des... Også har jeg og sambo tradisjon at vi lager pepperkakehus... Er jo ikke akkurat vintervær ute, bare grått og trist så da må man koose seg litt inne...

Skal gjøre unna julegavene på mandag...

Det blir jul i år også:) Med verdens største julegave i tilegg;)

Flere????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200915-da-er-det-full-jul-hjemme-hos-oss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal kjøpe ferdig julegavene i dag jeg:) men noe spess med jule pynting i år blir det nok ikke, ikke noe juletre heller el kansje et lite et... skal ikke være hjemme i julen for har lille gutt kommet skal vi til mamma på julaften og resten av familien på 1-2 juledag... men neste år blir det full julepynting hjemme.. hehe

oxo som du sa.. vi får jo verdens største og fineste julegave:) gleder meg som en unge:)

Hadde meg ett raid med julegavekjøp i går, ferdig med alle, til og med sambos familie(med to unntak)

i tillegg fikk jeg kjøpt juletrepynt og kakeformer til pepperkaker. harbegynt såvidt på baksten, men enda har jeg litt igjen av forskjellig ;)

skal kose meg med innpakking av gaver senere i kbeld tenker jeg ;)

Annonse

Ikke nå julepynting hær enda... men e så godt som færdi med julgavan da... har bærre sambo igjen og det skal pappaen min ordn førr mæ... også har æ nån få som ikke e pakka inn... førr gikk tom førr teip...

Neste fredag bi nok adventsstjerna, adventsvindusstaken, adventstaken, lilla duka og alle englan å få kom frem... e formen sånn passe så får julgardinan på kjøkkenet også kom opp...

Men julnissan etc. kommer ikke før lillejulaften dem nei!

Klem

Her er det ikke noe jul enda ;) Må først vaske ned stua og gjesterommet, + vaske vinduer og det skal vi gjøre i helga.... Så begynner vi vel å pynte rundt 1.søndag i advent og tar det litt etter litt frem mot jul.....

Julegavene ble vi ferdige med i går :-) så nå sakl jeg bare pakke inn!!!

åååh, heldig-gris!!!

Jeg vurderer å pynte til jul nå jeg og...fant vel eeeeegentlig ut av at det var noen dager for tidlig.

Vi skal ha fest på lørdag (DET gruer jeg meg til) sambo har bursdag, og vi pleier da å ha fest første helg i desember, med all julepynt.Men den helgen er det julebord, så da MÅ vi ha fest nå...

Syns det er skikkelig dumt, for det er tradisjon at vi har den første julefesten....

*tenke tenke*

Nei, vet du...jeg tror jeg går ned i kjelleren å henter julepynten, DA blir guttungen glad!! Pynte juletre, "pakke inn" døren, henge julestjerner og nisser.... JAAAA....må kjøpe teip til vinduet i morgen!

ble skikkelig gira nå!

*løøøøøper ned i kjelleren*

Oi, det var tidlig! Her har jeg ikke begynt å tenke på julegaver engang...men nå har vi planer om å flytte 2.des, så jula får vente til midten av des -skal male stua først!! (Det skal pappan min gjøre...:)) SnillT!!

Ååå, gleder meg til å pynte juletreet, drikke gløgg, og høre på julesanger....blir kos!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...