Gå til innhold

**Skravletråd, Roseaca, Liiten, Mars-Spire osv..**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,mars-spire, uke 25(altså i går) lå den da på 22 cm mot 29 da jeg gikk med tvillingene..større da ja :o) Kjøpte meg en bukse på cubus i går jeg,med "strikk" nederst,sånn du kan ha oppi støvletter.Var kjempegod på da!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke.... *hulk*

Kom å mål mæ!!!!!

:)

Legen glemte å føre det på skjemaet..... han var litt rask med den målinga synes jeg..

Skrevet

M: ok.. ska ta en titt :)

Kva'sir' du? hihi :) Uff, dårlig humor!

Skrevet

Har dere sett på skravlesiden eller?? Synes enkelte tråder der er helt sinnsyk... Jeg er vel i en homonell fase jeg også altså... men.. eh..

Men det er no min mening..

Skrevet

M: du skal vel til legen snart igjen,men du,skulle ikke du til jordmor igjen da..15 desember? Må du få deg et mål nå da!! No må æ bynn å gjørra no her hjemme åssa,sitter fader meg her time etter time jo.Uff...Krølle no må du bynn å bak snart,julen kommer!!! :o).

Skrevet

Joda.. 15 desember. Når er din neste time??

E no på "arbeid" æ da..

Tar en bitteliten pause her no..

Skrevet

6 desember,håpe æ får bort en dag fra hælga mi,blir dødsklar av de mange timene,får itj søv så godt heller imellom.Heldig du som e på jobb,træng itj ha dårlig samvittighet for alt du sku ha gjort hjæm.MEN no e de snart jul, ska bynn å gjørra litt te helga,da e de 1 advent.Julebord me jobben fredag..

Skrevet

HAH!!!! Æ baka grove rundstykka igår!!!! Så det så!! Slå DEN du!!! ;-p

God vart dæm å, om æ får sei det sjøl!! ;)))

Har så vidt vært innom skravlesida.. En del finurlige tråda, ja.. :)

Men forslag te treffplass;

Gubben va på mimddag med jobben igår på "Bar og bær" på Solsiden.. Han sa det va koselig der, og atdet va en sånn altmuligplass, dvs at man godt kan ta en kaffekopp der og evt nå å bit i om man vil, for dæm ha småretta der.. Helt ok prisnivå, og så vidt han huske, ment han at han såg at det va sitte-/sofagruppa der.. Ka dokk trur?

Æ har vertfall itj lyst te å sitt på harde stola, for det blir ondt i stjerten min da.. ;)

Skrevet

Egentlig d samme for mæ :o) Å herregud,no har æ bynt å møvel hvitost igjen,off.............Krølle,sløng over ett par rundstykka da!!

Skrevet

mmm... nammenam... ;-p

Har på hvitost med paprika... tjihi.. arti sammentreff :)

Skrevet

By the way; gå inn på Apotek1.no :)

Der kan du bestill dæ en GRATIS babypakke..

Apotekets Babypakke inneholder bl.a. disse vareprøver:

• 12 stk. Pampers New Baby bleier

• Always Ultra Normal +

• Mam Science smokk

• Fisher Price rangle

• Bok fra Sandvik

• A-Derma cream

• Sebamed vaskeservietter

• Jordan Clinic Baby

• En tube Zendium første tann

..bare et tips.. :)

Skrevet

Slem pike Krølle...sleeeem pike,sitte å friste sånn,dummingen! No MÅ æ bynn me huset!! Kikke innom innimellom da :o)

Skrevet

Gjorde det i går--ja, apotekpakken da ment æ!

Skrevet

..gjor det nettopp æ.. bare så synd at printeren itj funke.. oppdaga det sjølsagt litt for seint.. Men skreiv ned det nummeret som kom opp, så æ ska hør om æ får henta den ut alikevel.. :)

Skrevet

"Bar og bær" høres bra ut det Krølle, -godt med ordentlig sitteplass ja.. ble i tranges laget for oss på Egon..:)

Vi består jo ikke av en pers lenger!! :)

6 Des Liiiten?? Men da e jo det bare 14 daga imellom til dæ da..... Koffor det da??

(litt sjalu på alle mager som blir fulgt opp i hytt og pine..)

.... rusler inn på apotek.no....

Skrevet

Liiten: du har navnedag idag! Grattis!! :))

Vi får hør med R og Dua da, om dæm e enig, og hvis, så tar vi den plassen der den her gangen :)

Blir koselig,ja.. :)

Æ å ska på julebord med jobben på fredag.. Bestilt mæ nettopp frisørtime te fredagen no.. har seriøst med ettervekst som e greit å få fjerna før jul.. ;)

Hmm.. lure på om æ ska bak litt idag å æ.. Brød, kanskje? eller mere rundstykka? Vart bare en liten deig i går sjø.. Va et innfall æ fikk, bare, så æ har itj akkurat begynt på julebaksten nei.. ;)

Skrevet

Ja vi høre med R og AK :)

Kl 18 da eller??

Flink du som kan å bak.... pleie å jukse til jul æ.... *kremt*

Dem e no litt flink på bakeriet også da.... eller hur?? :)

Ollala.. lillemann ommøblerer i hele magen min... Var da svært til aktivitet.. :)

Skrevet

Navnedag,javel he-he! Julebord på fredag æ¨å...Tænkt at æ å ongan skoill bak i dag,julekaker da,forslag ønskes,no enkle greier da!!

Skrevet

Veit itj æ,tilfeldig kanskje,skal til jordmor 4 januar igjen..:o)

Skrevet

Enkle julekaka? Tja, kokosmakrona? Berlinerkranser? Marsipan? Marsipanen kan man jo form som man vil, te kula, pølsa osv, og evt dypp en ende i smelta sjokolade.. Kan jo å få ulike (jule-)farga på den ved å bruk konditorifarge i deigen.. :)

Tja, det va mine tips :)

Skrevet

4 minutters karameller (ca 60 stk)

4 ss kakao

4 ss hvtemel

4 dl sukker

1 1\4 dl lys sirup

225 g smør

Bland alle ingrediensene i en tykkbunnet kjele, og kok opp under omrøring. La det fosskoke i ca 4 minutter.

Hell massen i en oljesmurt form og la den bli helt avkjølt.

Skjær den opp i biter og pakk dem inn i matpapir eller cellofan..

--->funke også som julehilsener og som juleknask te å ha med på juleavslutninga på skola osv.. :)

Skrevet

Tuuuusen takk,prøver denne på lørdag tror jeg.Har du smakt colakaker,d e godt!!

Skrevet

åh, jaa.. nammenam... :))

Trur faktisk æ ska ha oppskrifta en plass å.. :)

Skrevet

Bar & Bær på Solsiden høres helt fint ut for mæ, kl. 1800 også:) Skal vi si det da...? :) Skal høre med AG, men tror det passer for henne..

Fint at du likte klærne, M. :) men, denne sømmen da... har alltid sjøl lurt på om den skal gå like under puppene eller om den skal gå litt oppå... ;) Ikke godt å vite ;) Gleder meg til å se klærne, ja :)

Den karamelloppskr. di, Krølle, skal prøves ut her :) Jeg er av og til fæl med å lage meg en "hurtig-karamell", der jeg bare mikser sammen litt sukker, melk, kako og smør (under koking) - men, nam-nam-nam ;)

Har beg. å snavle hvitost igjen jeg også, liiten:) så disse rundstykkene til Krølle brude vi ha få litt av, ja, he..he.. ;)

Er hjemme i dag.. bruker 20 %. Godt!! Sov til ca. kl. 1330, så her var det mangel på søvn i gården. Blir å gjøre litt husarb. nå..

Sambo var på jobbintervju i morges. Jeg håper så inderlig at at får en av stillingene - han fortjener det bare SÅÅÅÅ MYE!!!! Krysser alt her hjemme, jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...