Gå til innhold

**Skravletråd, Roseaca, Liiten, Mars-Spire osv..**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at vi har gått inn i 6 måned!! :)

Rosacea skal jobbe 5 uker til så er det perm! Synes november har gått vanvittig fort.

Er spent på hvem av oss som får først etter Rosacea..:)

Var det jente du ventet?? Husker ikke.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telle ukan, æ.. 23+3 idag e arti ;)

Kan itj tru at idag e d 1 mnd te jul... Helt sjukt!! :)

Blir spennende for Roseaca da.. Korter ventetid for ho.. ;)

Dæm sa dæm trur det blir jente, ja.. :)

Har liksom begynt å vent mæ te at det blir jente no, så dersom dæm såg feil, vil æ nok bli rimelig overraska ja.. ;)

Skrevet

Å æ tenke gutt......... vet ikke hvorfor, men det kan værra fordi andre tipper det, eller fordi jeg rett å slett synes magen ligner en guttemage...

Skrevet

har itj så my å sammenlikne m æ, da.. ;)

fornøyd uansett, æ.. :))

Skrevet

du verden, så lite trafikk det e her inne, da... ;)

Nei, enda godt æ har komme mæ på nett, sei æ bære... ;-p

Skrevet

Hei! Lite på nett i helgene egentlig..:)

Først nå jeg begynner å kvikne til igjen også. Må en tur på jobb i dag, for å komme litt ajour etter fraværet mitt.. :(

Skrevet

Hehe, ja, æ veit :) Itj SÅ my på nettet i helgen æ heller.. Spesielt ikke når jenta e hjem.. :)

Usj, kjedelig når man må ta igjen arbeid.. Sjelden moro..

Du får kos dæ, så jabbes vi seiner :)

Skrevet

Olalla jenter! Jeg har frisknet til!! -og begynner å fungere normalt igjen.. Brulker kun nesespray 2 ganger om dagen nå... :)

Jeg fikk endelig komme inn til en lege! -må vel bryte sammen og tilstå at jeg til nå har lagt på meg 10kg!! Sjekk magen:

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/452666

Legen min brukte gooood tid til meg og sambo (som krangla seg til å bli med.:) ) Mye fordi jeg klaget over dårlig oppfølging generelt så langt.. :) Han forsøkte å lytte på hjertet, men jeg hørte ikke noe særlig, men det gjorde legen.. "Minst 150, og alt er perfekt" var kommentaren der..:) Babien spratt vekk hver gang han presset ned "mikrofonen".. Så det ble ikke så jeg oppfattet noe..

Har plager med bekkenet.. Det som begynte i framkant ned som murringer, har utviklet seg til å gi smerte rundt hele "skræve" når jeg beveger meg. Det iler litt på innsiden av lårene og korsryggen er heller ikke helt god. Jeg vagger verre enn verst og jeg føler jeg går som en tømmerhugger... (skræver altså...)

Jeg skal se det an en tid fremover, og håper det stabiliserer seg. Blir litt krise på jobb hvis jeg skulle backe ut litt nå..Jeg trenger å lære opp en ny person i hvertfall 4 uker før noen andre kan ta over for meg..

Ikke lenge før vi preikes igjen. Har du funnet noe sted Krølle?

Skal se Tufte/Rbk med ungene torsdag.. Blir stas for ungene tenker jeg.. :)

Enn dere?? Noe nytt siden sist?

Skrevet

Hei spira! Så bra at du e på bedringens vei! :)

Flott at du endelig fikk dæ ordentlig oppfølging hos legen! Det e så my bedre når man får en skikkelig sjekk! :))

Og du? 10 kg..?? Du e itj akkurat alein om det, sjø... ;)

Frykte for de resterende månedan æ.. Nåla fortsette jo bare å rør på sæ.. Synes itj at æ et så gærli for tida heller, men det e så rart med det når æ itj får rørt mæ nå my... :(

Kjenne igjen det med bekkenet, sjøl om det hovedsaklig sitt i lysken og setet te mæ.. Det e slettes ikke godt, og man føle sæ som ei gås når man går.. jupp.. know the feeling! Håpe det stabilisere sæ te dæ.. Det har gjort det litt te mæ heldigvis, og det e æ sjeleglad for :)

Øhh.. må bare bøye hodet og si at æ har glemt litt å finn plass, da, men det ska æ ordne ja.. Va det best på dag- eller kveldstid, huske du?

Uff, igår va en litt ubehagelig dag.. Dro på 3T Rosten for å svøm, for æ tenkt at NO ska æ kom igang osv.. Svømt og kosa mæ i ca 45 min, spyla mæ litt og satt mæ i badstua litt for å slapp av med varmen og ei flaske vann... satt ikke lenge.. Så reist æ mæ for å dusj.. Så såg æ gjennom døra (da æ dusja) at ho som satt i b.stua kika på håndduken min som lå igjen der og på mæ en to-tre ganga.. Og æ tenkt no at, neida,æ har itj glemt den, den bare ligg der te æ ska tørk mæ...

Så kjæm æ inn igjen, og da såg æ at det va litt blod på h.duken... :(

Da vart æ litt små-shaky.. :( Det va itj nå my, men æ vart jo ltt uggen læll, da..

Ringt føden da æ kom ut.. Fikk beskjed om å følg med på om det blødd nå mer, for da mått æ kom ned en tur for en sjekk, og følg med på om det sparka o.l... Fikk en del stikninga innvendig (i skjeden) i etterkant.. Det va IKKE godt... Da hang nok underleppa mi litt, ja.. :(

Det gikk heldigvis bra, og æ har itj blødd nå mer, men uff, så ekkelt det va med det samme..

Antakelig va det bare et brista blodkar pga svømminga og varmen..

Jaja, det vart et laangt innlegg, men pytt.. :)

Står te med folk ellers da? Lite trafikk innpå her for tida.. Kanskje fordi det itj e nå å krangle om..? tjihi ;)

Skrevet

...fine bilda, forresten :)

Ska få lagt inn nå magebilda etterhvert her æ å :)

Nån som veit av kor man kan få kjøpt sæ et litt fint skjørt? Mangle finkleia te jul og ska på julebord på fredag..

Skrevet

Oj, du må ha fått en støkk i dæ når du såg på håndkleet ja..

Du får færra ått litt meir forsiktig no fremover.. -men det e sikkert bare nokka som har sprukke i sjeden.. Har det gått bra så langt, så e vi trygg resten av tia å mene no æ... :)

Ja der bekkenet.. skal begynne på behandling til fysio, og håpe på at det bli mulighet for varmt bad, for det e visst bra har æ hørt.

Må innrømm at æ falt ned fra "min høye hest" når det her begynt.. trudd itj at det skul skje med mæ nei..... Men der ser du..:)

Så skal æ få hjelp på kontoret 3 daga i uka fra 1 des lell.. Har en real sjef, som vet korsen det e å bli plaga med bekkenet..

Hadde passet best med ettermiddag/kveld for min del..

Nei.. skjørt....? -har ikke peiling.. Skulla hatt jakke æ da... Får bare igjen den øverste knappen no..:)

Når det er krangling, det e vel da det e action! :) Men det e nå styr innpå Skravlesia, men da styre æ unna. Har ikke fått me mæ ka alt det der dreie sæ om. Ser at det e nån som kalle sæ marsspire og e frekk mot andre æ ikke ane kæm e... Men æ gidde itj å bry mæ. Det e barnslig da.. å ta et annet nick!?

Skrevet

Hello jenter! :)

Omsider e æ her inne, med tips fra M. om at vi har en egen tråd her - kjempekooost, det da :)

Godt at det ikke kom noe mere blod, Krølle!! Huff.. ikke noe kjekt å oppleve slikt!

Ja, dette bekkenet ditt, M. ...må være litt rart for deg at du nå har fått slike smerter i dette sv.skapet sammenl. med de to andre, der du var frisk som en fisk hele tida. Vi er nok ikke 20 år lenger, nei.... ;)

Her er sambos jakker tatt i bruk.. ingen av mine passer mæ lenger. Det tyder jo i grunnen bare på at lillegutt vokser og trives :) Ja, ikke lenge igjen til at æ går ut i perm. Var til legen i går og fikk ordna mæ 20 % sykemeld. denne uka og neste, skulle få forlenga hvis æ følte for det. Føler mæ bare så uttøgdt fortida..

Hvor og når skal vi treffes neste gang da...?

Skrevet

Mars-spire: Dersom du skulla få behov for et badekar, e det bare å kom te mæ, så ska du få bad så my du vil. Æ bruke badekaret aktivt, for det hjelpe skikkelig te mæ på bekkenet og på ryggen.. :))

Åsså e det godt å ligg der med ei bok, litt drikke, litt musikk og et aromalys... mmm.. jada ;)

Det med at nån bruke et liknende nick høres jo lite glupt ut, da.. Kan jo virk som om nån e litt ut etter å "lag kvalm".. (?).. No har itj æ lest det på Skravlesiden enda, men ska vel titt innom en gang og sjå, så æ skjønne ka du mene.. :)

Akkurat no e min kjære mor her og syr gardina te mæ.. Snille mamma :)

Æ e nemlig håplaus med symaskin.. vel, nål og tråd generelt.. ;)

Har forresten gjort unna 2 julegava idag! Hipp hipp!!! :)))

Ska prøv å finn en møteplass i løpet av de nærmeste dagan her no.. I'm on it! ;)

Skrevet

kjenner jeg blir kvalm av å se nickene deres

Skrevet

Så la vær da, og sjå en ainna vei.. :)

Venta på et anonymt innlegg, ja.. Va jo egentlig bare et spørsmål om tid.. :)

Kjedelig med feige folk.. :)

Skrevet

hehe.. -det verste er vel at vi aner hvem det kan være..:) De skal jo ha med seg alt også..:)

Takk for tilbudet om bad Krølle. :) Jeg har da badekar jeg også, men bruker det sjelden... :(

Jeg får se å komme meg oppi litt oftere egentlig.. -merker du bedring etter flittig bruk av karet?

Skrevet

...det å bruke lignende nick er det dummeste jeg har sett!!Vedkommende må sannelig meg ha lite å gjøre, og kan ikke ha det helt greitt, nei.

Et varmt bad anbefales, ja, M. jeg tar det sånn innimellom, og føler meg straks bedre både her og der...:)

Skrevet

Ble du fornøyd med mammaklærne du bestilte, M.? De var jo bare sååå fine:)

Skrevet

Jooo.... Klærne er fine de.. kjolen er fin, men er usikker på puppene.. :)

Er vanskelig å få plass til de..:) Er usikker på sømmen, om den skal under brystene eller om de skal ligge litt over..

Toppen var romslig og grei da..

Du får ta en titt på søndag. :)

Skrevet

..heh, har en liten snikende mistanke om kæm den anonyme e ja.. hihi :)

Blir litt for dumt :)

Joda, karbad funke godt te mæ ja, så det anbefales, særlig rett før leggetid, for da e man så varm og mjuk i kroppen, og Æ blir vertfall lettere døsen av det :)

Men.. E det fleir enn mæ som slit litt med nattesøvna enda? Må gjerne en gang på do i løpet av natta, og etter det, søv æ itj sånn kjempetungt lenger.. Og når sambo'n står opp i 6-6.30 tida, så e det itj alltid æ får sov nå særlig etterpå.. Hende sæ æ slumre te da, sjølsagt, men læll.. :-/

R: kor har du bestilt mammaklær?

Skrevet

Nei,søv heller dårlig ja.Va på do tre ganger i natt,snudde og vrei på mæ.La en litt hard sofapute i ryggen,litt på siden,da kunne jeg sove på ryggen-det virket faktisk...Umulig med å sove på magen ja..Var til jordmor i gårhørte hjertelyd osv..:o)

Skrevet

Du var til jordmor i går du ja liiten! Var det ok det heller? Hvordan er målene på magen da?

Jeg kjøpte klær på Ella Baby. Virker ok de altså.. men det er synd vi får brukt de så lite.. ;)

Skrevet

Sover heller dårlig jeg også.. De siste 14 dagene har jeg våknet i 4-5 tiden.. klarer ikke å sove etterpå.. Har følt meg litt som en zooombie...

Men i natt jenter.. SOV JEG HELE NATTEN!! :)

(kan det ha noe med at sambo er i Molde tro...) :)

Skrevet

Så arti at du fikk hør hjertelyden skikkelig no da :)

Ella baby? aldri hørt om.. Ka e nettadressen? Koss e str? stor el små i nummeran?

Skrevet

Ja ka e adr igjen no da... har den liggan heim. -men du kan no søk på kvasir.

Str e akkurat der dem skal værra mene æ.. Va jo usikker på kor mytji æ skoll legg t pga graviditeten, men dem e allerede lagt til i størrelsan. :)

Æ bestilt den beige toppen til festbruk, og den sorte kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...