Gå til innhold

**Skravletråd, Roseaca, Liiten, Mars-Spire osv..**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær hilset godtfolk!!

Det FINNES rettferdighet i verden!! ENDELIG e æ på nett igjen!! Å herregud, det kjennes ut som om æ har fått tebake livet mitt!! ;-D

Men hvertfall, så e æ å i stand te å taste og skravle litt igjen, da, og det må æ bare sei e meeget tilfredsstillende!!! ;)

Ikveld ska æ ta med mæ tanteungen min (7 år) te byn og sjå på tenninga av julegatan. Blir koselig!! Ho ønska å spis på McDonalds først da.. Jaja, kan da alltids bli med på d,æ.. ;)

Søstersen ska visst sleng sæ på å, fikk æ nettopp mld om.. Koselig. Ka med dokk? Ska dokk ivei? Det begynne kl 18. Husk nisselue! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Hallois!!! Endelig på nett du også ja,det var jo koselig.Og når du endelig er her,så er det ingen som svarer deg....dakkar..Tror ikke jeg skal til byen i kveld,nei,får kanskje besøk.Deilig med et nytt liv med dataen!!

Skrevet

Hei! -kos å se at det er liv! Grattis med nettforbindelse.. :)

Er bare syk i dag jeg.. :(

Har ligget på sofaen og tørket nese og øyne i hele dag...

Blir ikke noe tenning på meg da nei..

Skrevet

Va koselig i by'n, da, men no e æ jaggu sliten!! E helt ape!! Kom nettopp hjem, og no ska æ kollapse på soafen resten av kvelden.. Hvis æ har nok energi, ska æ legg mæ i b.karet før æ legg mæ.. Har skikkelig vondt i rygg/korsrygg og bekken.. buhuu.. :(

Jaja, d går vel over snart, satse æ på :)

Vi jabbes. No inntar æ horisontalen ;)

Skrevet

Heeeeey,Krølle,sover du fortsatt eller! Syvsover e du,nei kjedelig dette med bekkenet ja,du får slumre videre :o) Mars-spire koss går d med deg da,snufs ennå,dakkar,sender over noen kleenex her jeg---svosj,ta imot.Go bedring da!!

Skrevet

Morn!! -Har karra mæ opp av senga omsider..følge speilet trengs det en dusj..:) Men først en matbit og en kopp kaffe.

Blir dere ødelagt av forkjølelse?

Sambo kan finne på å si: "åh.. nå er forkjølelsen borte.. det va no godt."

Og da har ikke æ merka mæ at han har vært dårilg en gang!

Mens æ bli liggan halvdau..

Hvilke planer har dokk for helga?

Skrevet

Si mæ,logga vi på samtidlig eller?? Uff,ska på natthelg jeg da,har ikke lyst for å si det sånn :o( Vet ikke om jeg orker disse natthelgene lenger,blir helt kake av dem...

Skrevet

Hehe.. Neida, ei stund sia æ sto opp, men slo itj på pc'n før no.. ;)

Uff ja, den forkjølelsa.. Den hadd æ forrige helg te gangs.. Da va det lite festlig med svigers på besøk fra Møre.. Va helt kake, og bare lå på sofaen.. :-/

Jaja, men no e æ fri det da, men føle med dæ som har den no.. Sende ei eske kleenex æ å.. ;)

Men du liiten; synes du itj at du burda fått ein ainna ordning på jobben? Det E jo påvist at gravide itj bør jobbe på natta... Uff, blir jo nesten bekymra når du si at du blir så kake av natthelgen... :(

Skrevet

Ja,trur æ må ta de opp med legen 6 des.Det e jo 30 timer på ei helg,de e nokså mye ja...Vil gjerne jobb på natta egentlig,men den helga er for mye på en gang...Kanskje fått bort den ene natta,hadd vært bedre det å..Enn du,kjedelig å vær hjæm eller..

Skrevet

Sikkert ikke no problem å få bort den ene natta vil æ tru.. Men det kommer jo an på legen din da..

Hørte du Krølle -at jeg missa jordmortimen?? Hun var ikke jobb pga sykdom den dagen.. og jeg har bare venta siden august.......

Har jo ingenting på papiret mitt enda jeg jo.... ;(

Skal til fastlegen min mandag, selv om jeg føler det ikke er helt det samme.... men det er kanskje bare tull av meg??

Skrevet

Ferdig med kalenderen da liiten? Må prøve å orden dette i morra jeg.. hvertfall deler av den.

Skrevet

Tja..har fått i noen pokemonkort og noen sjokolader,prøve å få i noe mer siden.Du da ,hatt inni Johan sin du da?

Skrevet

har ikke begynt enda.. det eneste jeg vet er at 2 av pakkene må være flax-lodd.. Han digget det i fjor.. :)

Skrevet

Uff, ja, det e litt kjedelig, ja, må innrøm det.. Dem fleste e jo bort på dagtid, så det e begrensa med kor mang æ kan besøk.. ;)

Så når gubben kjæm hjem, så hold æ jo nesten på å spise han opp, stakkar.. ;)

Ska prøv å få gjort litt husarbeid hjem her no, og så ska æ sjå om æ får rusla mæ en liten tur ut.. Håpe på å få begynt å rør mæ litt.. Hadd grisevondt igår kveld, så æ endt opp med å ligg i nesten en time i badekaret før æ la mæ.. så æ håpe at det går bara med en liten gåtur.. :)

Huff, det vart nesten et litt sytat innlegg.. ikke meininga.. ;)

Ser dokk Dr. Phil på Tv3 no? Æ e sjokkert... :(

Skrevet

Uff ja, M, fikk med mæ den j.mortima du mista ja.. Himmel, så surt! :(

Skrevet

Har itj Tv-3.. Men har utstyret for kabeltilkobling liggan, men det tar sin tid å koble til..............

Hoppe i dusjen!

Snakkes!!

Skrevet

ok.. :)

Ska begynn med en liten samtale med støvsugern æ, og så satse æ på en liten konversasjon med vaskebøtta og -staurn etterpå.. ;)

Lisj-jenta kjæm hjem idag, så da vil æ det ska vær llitt ordentlig her.. ;)

Har vært litt på "halv 12" et par daga no, sjø.. ;)

Kike vel innom nettet no og da.. :)

Skrevet

ps....... litt sladder....

Rosacea har spurt om æ vil værra forloveren hennes neste Juli..:)

Det sa æ ja t sjølsagt.. :)

Skrevet

NÆÆH??!! Åh, så koselig!! :)))))

Åh, no fikk du mæ te å smil! :)

Skrevet

Oioioi.. merkelig så tregt alt går... va liksom itj SÅ arti med husarbeid idag.. Går my å sulle, ja.. hihi ;)

Skrevet

hehe :) Går bare å sulle no æ å.. Merke en bli rastlaus av å bare sitt rolig for leng.. Prøvd å ta frem boka mi men........

Fra 1 des spandere sjefen min ett team på 2 som kjæm å vaske for mæ...:)

Skrevet

åh, DET hørtes itj nå SÆRLIG godt ut heller, da :)

Skrevet

:) Bli uvant å ha ansatte hjmme hos seg da men.... blir sikkert så jeg rømmer hus når de er her..:)

Jeg skal sutre meg til dette i svangerskapspermisjonen også. Har mistanke om at hun ønsker jeg skal sette igjen bilen på jobb, og da er jo jeg billaus! -samme som om jeg skulle gå ned i lønn, siden bil er et lønnsgode..

Håper helst jeg får beholde bilen da men...

Skrevet

hmm.. Vrien den ja.. Men får håp du får behold den, da.. Veit itj koss æ har skulla klart mæ uten bil æ, vertfall.. ;)

Skrevet

Får lease meg en bil dersom hun gjør det vanskelig..

Teit å kjøpe bare for 1 år......

Bil skal jeg ha..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...