Krølle79 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Vær hilset godtfolk!! Det FINNES rettferdighet i verden!! ENDELIG e æ på nett igjen!! Å herregud, det kjennes ut som om æ har fått tebake livet mitt!! ;-D Men hvertfall, så e æ å i stand te å taste og skravle litt igjen, da, og det må æ bare sei e meeget tilfredsstillende!!! Ikveld ska æ ta med mæ tanteungen min (7 år) te byn og sjå på tenninga av julegatan. Blir koselig!! Ho ønska å spis på McDonalds først da.. Jaja, kan da alltids bli med på d,æ.. Søstersen ska visst sleng sæ på å, fikk æ nettopp mld om.. Koselig. Ka med dokk? Ska dokk ivei? Det begynne kl 18. Husk nisselue!
En liiiten til. Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 'Hallois!!! Endelig på nett du også ja,det var jo koselig.Og når du endelig er her,så er det ingen som svarer deg....dakkar..Tror ikke jeg skal til byen i kveld,nei,får kanskje besøk.Deilig med et nytt liv med dataen!!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Hei! -kos å se at det er liv! Grattis med nettforbindelse.. Er bare syk i dag jeg.. Har ligget på sofaen og tørket nese og øyne i hele dag... Blir ikke noe tenning på meg da nei..
Krølle79 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Va koselig i by'n, da, men no e æ jaggu sliten!! E helt ape!! Kom nettopp hjem, og no ska æ kollapse på soafen resten av kvelden.. Hvis æ har nok energi, ska æ legg mæ i b.karet før æ legg mæ.. Har skikkelig vondt i rygg/korsrygg og bekken.. buhuu.. Jaja, d går vel over snart, satse æ på Vi jabbes. No inntar æ horisontalen
En liiiten til. Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Heeeeey,Krølle,sover du fortsatt eller! Syvsover e du,nei kjedelig dette med bekkenet ja,du får slumre videre ) Mars-spire koss går d med deg da,snufs ennå,dakkar,sender over noen kleenex her jeg---svosj,ta imot.Go bedring da!!
Gjest Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Morn!! -Har karra mæ opp av senga omsider..følge speilet trengs det en dusj.. Men først en matbit og en kopp kaffe. Blir dere ødelagt av forkjølelse? Sambo kan finne på å si: "åh.. nå er forkjølelsen borte.. det va no godt." Og da har ikke æ merka mæ at han har vært dårilg en gang! Mens æ bli liggan halvdau.. Hvilke planer har dokk for helga?
En liiiten til. Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Si mæ,logga vi på samtidlig eller?? Uff,ska på natthelg jeg da,har ikke lyst for å si det sånn ( Vet ikke om jeg orker disse natthelgene lenger,blir helt kake av dem...
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2006 Hehe.. Neida, ei stund sia æ sto opp, men slo itj på pc'n før no.. Uff ja, den forkjølelsa.. Den hadd æ forrige helg te gangs.. Da va det lite festlig med svigers på besøk fra Møre.. Va helt kake, og bare lå på sofaen.. :-/ Jaja, men no e æ fri det da, men føle med dæ som har den no.. Sende ei eske kleenex æ å.. Men du liiten; synes du itj at du burda fått ein ainna ordning på jobben? Det E jo påvist at gravide itj bør jobbe på natta... Uff, blir jo nesten bekymra når du si at du blir så kake av natthelgen...
En liiiten til. Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Ja,trur æ må ta de opp med legen 6 des.Det e jo 30 timer på ei helg,de e nokså mye ja...Vil gjerne jobb på natta egentlig,men den helga er for mye på en gang...Kanskje fått bort den ene natta,hadd vært bedre det å..Enn du,kjedelig å vær hjæm eller..
Gjest Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Sikkert ikke no problem å få bort den ene natta vil æ tru.. Men det kommer jo an på legen din da.. Hørte du Krølle -at jeg missa jordmortimen?? Hun var ikke jobb pga sykdom den dagen.. og jeg har bare venta siden august....... Har jo ingenting på papiret mitt enda jeg jo.... ;( Skal til fastlegen min mandag, selv om jeg føler det ikke er helt det samme.... men det er kanskje bare tull av meg??
Gjest Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Ferdig med kalenderen da liiten? Må prøve å orden dette i morra jeg.. hvertfall deler av den.
En liiiten til. Skrevet 24. november 2006 #12 Skrevet 24. november 2006 Tja..har fått i noen pokemonkort og noen sjokolader,prøve å få i noe mer siden.Du da ,hatt inni Johan sin du da?
Gjest Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 har ikke begynt enda.. det eneste jeg vet er at 2 av pakkene må være flax-lodd.. Han digget det i fjor..
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2006 Uff, ja, det e litt kjedelig, ja, må innrøm det.. Dem fleste e jo bort på dagtid, så det e begrensa med kor mang æ kan besøk.. Så når gubben kjæm hjem, så hold æ jo nesten på å spise han opp, stakkar.. Ska prøv å få gjort litt husarbeid hjem her no, og så ska æ sjå om æ får rusla mæ en liten tur ut.. Håpe på å få begynt å rør mæ litt.. Hadd grisevondt igår kveld, så æ endt opp med å ligg i nesten en time i badekaret før æ la mæ.. så æ håpe at det går bara med en liten gåtur.. Huff, det vart nesten et litt sytat innlegg.. ikke meininga.. Ser dokk Dr. Phil på Tv3 no? Æ e sjokkert...
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 24. november 2006 Uff ja, M, fikk med mæ den j.mortima du mista ja.. Himmel, så surt!
Gjest Skrevet 24. november 2006 #16 Skrevet 24. november 2006 Har itj Tv-3.. Men har utstyret for kabeltilkobling liggan, men det tar sin tid å koble til.............. Hoppe i dusjen! Snakkes!!
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 24. november 2006 ok.. Ska begynn med en liten samtale med støvsugern æ, og så satse æ på en liten konversasjon med vaskebøtta og -staurn etterpå.. Lisj-jenta kjæm hjem idag, så da vil æ det ska vær llitt ordentlig her.. Har vært litt på "halv 12" et par daga no, sjø.. Kike vel innom nettet no og da..
Gjest Skrevet 24. november 2006 #18 Skrevet 24. november 2006 ps....... litt sladder.... Rosacea har spurt om æ vil værra forloveren hennes neste Juli.. Det sa æ ja t sjølsagt..
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 24. november 2006 NÆÆH??!! Åh, så koselig!! )))) Åh, no fikk du mæ te å smil!
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 24. november 2006 Oioioi.. merkelig så tregt alt går... va liksom itj SÅ arti med husarbeid idag.. Går my å sulle, ja.. hihi
Gjest Skrevet 24. november 2006 #21 Skrevet 24. november 2006 hehe Går bare å sulle no æ å.. Merke en bli rastlaus av å bare sitt rolig for leng.. Prøvd å ta frem boka mi men........ Fra 1 des spandere sjefen min ett team på 2 som kjæm å vaske for mæ...
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 24. november 2006 åh, DET hørtes itj nå SÆRLIG godt ut heller, da
Gjest Skrevet 24. november 2006 #23 Skrevet 24. november 2006 Bli uvant å ha ansatte hjmme hos seg da men.... blir sikkert så jeg rømmer hus når de er her.. Jeg skal sutre meg til dette i svangerskapspermisjonen også. Har mistanke om at hun ønsker jeg skal sette igjen bilen på jobb, og da er jo jeg billaus! -samme som om jeg skulle gå ned i lønn, siden bil er et lønnsgode.. Håper helst jeg får beholde bilen da men...
Krølle79 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #24 Skrevet 24. november 2006 hmm.. Vrien den ja.. Men får håp du får behold den, da.. Veit itj koss æ har skulla klart mæ uten bil æ, vertfall..
Gjest Skrevet 24. november 2006 #25 Skrevet 24. november 2006 Får lease meg en bil dersom hun gjør det vanskelig.. Teit å kjøpe bare for 1 år...... Bil skal jeg ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå