Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Hei navneinteresserte! Noen som har et godt forslag til mellomnavn til Lina? Tenkte litt på Lina Lea men synes kanskje det høres litt ut som Linoleum, haha. Liker tøffe jenter og ønsker at navnet også skal være litt tøft. Alle forslag mottas med takk. Mari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Lina Lea passer desverre ikke, tror jeg.. Men Lina passer jo med utallige mange navn! (kjempefint ogsaa, forressten!) Lina Sofie Lina Therese Lina Mathilde Lina Irene Lina Margrethe Lina Marie Lina Lovise Lina Andrea Lina Mathea Lina Helen Line Elene Lina Victoria Lina Viola Lina Martine Lina Johanne Lina Olivia Lina Valeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-k Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Lina er ett nydelig navn som jeg synest er best alene (men det synest vel jeg om alle navn..) Kjenenr en søt jente som heter Lina Birgitte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Lina Marthe Lina Sofia Lina Aurora Lina Dorthea Lina Petrea Lina Marthea Lina Augusta Lina Andrea Lina Agathe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå