Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Hva synst dere om navnet Mali til ei lita prinsesse? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Nei huff.... MaliN er jo saa pent!! ikke oedelegg det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crawling&Vesla Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Synes det var søtt jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Fint, gammelt norsk navn :-) Mye finere enn Malin, som etter min mening er oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 KJEMPE fint. Malin er ikke fint, men Mali er veldig veldig pent. Og ikke noe halve norge heter. Stod på vår liste, men så har 2 åringen en i sin barnehage som heter det, så da ble det litt "tatt" for vår del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Ser bare for meg hu på auditionen på Idol som sa hun kunne synge, som hadde choker med Idol på. Sang jo helt fælt... Ellers liker jeg nok best Malin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 jeg kjenner en Amalie som kaller Mali. Vakkert navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 HUFF!!!!!! det er et land i Afrika, jo!!! hvorfor ikke Mauretania? Eller Uganda???? nei, nei nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 24. november 2006 #9 Del Skrevet 24. november 2006 Tja, kanskje fordi Mali er en gammel norsk kortform av Magdalena, mens det er ikke Uganda? På swahili betyr forøvrig mali rikdom ,derav landet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #10 Del Skrevet 24. november 2006 KJEMPEFINT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #11 Del Skrevet 26. november 2006 Mali er veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #12 Del Skrevet 26. november 2006 tenker på landet mali i afrika, men det var egentlig et veldig søtt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 26. november 2006 #13 Del Skrevet 26. november 2006 Fint! Kjenner en jente som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 26. november 2006 #14 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Mali er kjempefint! Enkelt og greit, men samtidig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå