ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Hun har bæsjet hvertfall 5 ganger i natt og når hun bæsjer nå (som er ofte men veldig lite) så kommer det bare seig lysebrun slim aktig ut.. Virker som hun er i dårlig form og hoster litt. Var litt snørrete i natt og ble helt hysterisk og gråt i natt da nesa ble tett.. Hvordan hjelpe så små? Sår har hun blitt også siden pappaen tok den lette løsningen med våtservietter da han byttet i natt så nå skriker hun bare jeg nærmer meg bleia. Fjerner det fort og smører med babysmbamed stellekrem men hun gråter helt til jeg er ferdig.. Er så sårt å se tårene hennes triller fra hun har bæsjet til jeg har fått skiftet på henne. Føler meg som en elendig mamma nå.. Snakket med hs og de mente kanskje det var tenner på gang, eller så hadde ho bare et magevirus. Hvis det ikke ble bedre til i morgen kveld skulle jeg kontakte lege..
Babykilo Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Fortvilende, stakkars begge to. Gutten min får tenner nå og er survete, men ingen fysisk reaksjon på den måten. han må koses med eller has på fanget støtt og er generelt sur. Tross alt bedre enn at han er sjuk. Huff, god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå