Gå til innhold

nakkefold-kromosom-feil.hva skjer?

Sara 79

Anbefalte innlegg

uff og uff..er så lei meg..Ultralyden i dag viste en nakkefold som var for stor-4mm....vet ikke hva jeg skal gjøre..tårene bare triller....vet jo at det målet er veldig i overkant av det den bør være..

virker som om det er enkelte her i dette forumet som har litt peiling på dette..hva skjer når jeg skal til haukeland i bergen for å få sjekket dette?

Fortsetter under...

Annonse

Hei Tiggywinkle!

Jeg leste innlegget ditt.En skikkelig positiv historie det kan man trygt si.nakkefold på 10 mm..det er virkelig mye....

Håper at min historie også kan få en slik lykkelig slutt.Men jeg er redd for det motsatte....Ikke det at jeg har hatt noen dårlig følelse til nå i svangerskapet.Alt har gått veldig bra.Men det er vel typisk min uflaks dette her....

Så nå må vi bare få tiden til å gå til tirsdag,når vi har time på haukeland....gruer meg....samtidig som det skal bli godt å få klarhet i ting

Hei Ariel 80

Vil bare først og fremst si at dette kan gå bra. :) Men vil anbefale deg å ta blodprøve og evt morkakeprøve hvis du får tilbud om det (den tas tidligere enn fostervannsprøve, dvs før uke 14).

Jeg var selv isamme situasjon. Den viste 4mm hos gyn, men en litt mer nøyaktig test hos rikshospitalet viste den 2,9 mm. De sjekket også om fosteret hadde nesebein, noe den hadde. Dessverre fikk jeg beskjed om at fosteret hadde downs syndrom etter flere undersøkelser, men som sagt det trenger ikke å være det. Jeg krysser fingrene for at det går bra.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...