Linda&Oskar Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Vi hadde det! Bytta bare understellet etterhvert slik at jeg fikk en større handlekurv. Men det er en super vogn altså!! Skal du ha med citybag? Jeg selger nemlig en slik!
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 VELDIG usikker hadde en emmaljunga duo edge før er den city bagen mindre? Har termin i mai og da må det være plass i den til vinteren til skinn posen sånn som det var i den andre. Men sist fikk jeg i des så da var det ikke no prblem:)
Linda&Oskar Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Den er noe mindre og nettere, gå inn å se på nettsidene til emmaljunga. Jeg har brukt denne i sommer også gikk jeg over til sporstvogna når høsten kom! Men hvis du er interresert så si ira. Fargen på citybagen er sport carbon
LegallyBlond Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Nå er jo alle barn forskjellig, men jeg har også ett mai-barn og han lå ikke i bag lenger om vinteren...Da er ungen faktisk 6 mnd gammel i november. Heldig om ungen finner seg i å ligge så mye lenger da...Med skikkelig pose og fottrekk/vogntrekk så blir det veldig lunt og godt i sportsvogna også. Så vet ikke om jeg hadde lagt alt for mye vekt på liggelengden i bagen. Hadde heller vurdert andre egenskaper vognen har, som f.eks at vognen er liten sammenslått, lett o.s.v Bare ett lite tips fra meg =)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Vi har brukt vognen siden medio april, skiftet over til sportsvogn i november. D var ikke pga dårlig plass, men bag'en var rett og slett uaktuell for prinsen da...Sittedelen har stor kalesj som luner godt og kan trekkes langt ned over barnet ved vind og nedbør. City bagen er 73 cm og relativ smal, så den kan vel bli litt trang om du skal bruke den hele vinteren til et maibarn. Men, denter en mye lettere, nettere og mindre vogn enn Edge (hvis du er ute etter en liten, lettvekter byvogn som er stabil og god m 4 hjul)
c-lotta Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Hej kjempeflott vogn. den är så enkel och lett å bruke. De har tillbud på den i Sverige nu, i Karlstad på www.kopbarnvagn.se Var der på fredag, tror den kostet 4300 svenska kr. Lycke till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå