Gå til innhold

søvnproblemer????? noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått så problemer m å sovne om kvelden, gleder meg til å legge meg for jeg er så trøtt, men nei det går lang tid, ofte mange timer, heldigvis er jeg hjemmeværende og sover når barna er på skolen.. er så slitsomt, noen flere som har det sånn? noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn... Håper noen har et råd og to.

Skrevet

Har vansklig for å sovne jeg og om kvelden...finner ikke den gode stillingen:( enten så er det vondt i hofta...eller så kleistrer jeg magen... eller så ligger jeg for flatt... Ikke så lett å få snudd seg heller lenger...

Har ikke så mange gode råd... men hjelper å støtte opp kroppen med et teppe eller puter og slikt...

Skrevet

sovna halv 5 jeg.. klokka har vært mer enn 3 før jeg har fått sove hver natt den siste uka. utrolig slitsomt.

Skrevet

ja kl går til 3 nesten hver natt... fryktelig slitsomt. tenk om jeg kunne gjøre som før, sovnet nesten før jeg traff puten.

Skrevet

Jeg hadde det også sånn en periode, og leste at det er noen stoff i melk som skulle hjelpe (+ i fisk, men det er jeg liksom ikke så gira på om kvelden..) Så jeg drakk mye melk, både kald og varm m honning. Følte at det funka, men mulig det var psykisk og da.. :)

Skrevet

Samme her.. og når jeg først sovner, så våkner jeg gjerne midt på natta og blir liggende å tenke. -Drømmer s¨mye rart at det også forstyrrer natteroen.. -Har ingen orden tlig mage å skryte av, men hofta er litt mør fremdeles etter forrige svangerskap.. Jobber 100% og er mye trøtt og har hodepine på jobb. Håper jeg snart blir så trøtt at jeg sover uansett!

Skrevet

Hadde dette problemet før.. helt til jeg fant fram en bok i sensommer.. hehe... etter dette har det blitt til at jeg leser noen sider i boka når jeg legger meg, og blir dørge trøtt som bare fa.... og slukker lyset og vips så er jeg i drømmeland!! :)

Men dessverre så våkner jeg som regel veldig tidlig om morgenen da...

sambo har så klart på vekking for han skal på jobb (jeg er sykmeldt) og da våkner jeg, og har jeg først våknet så er det gjort!!

Skrevet

Da e vi fleire:/

Har store problema me å sovn, legg mæ samtidi som samboer, men kan gå time på time før æ sovna.

Har prøvd å ta en varm og lang dusj, massasje, kos, gått tur på kvelden, vært aktiv heile dagen, men me en gang æ legg mæ så bi dt så vanskeli...har jo litt problema me ryggen da...og klqar ikkje å sov på no anna vis enn på megen...men bynn jo liksom å bi vanskeli no:/

Skrevet

Jeg lider også av ekstemt dårlig nattesøvn, men her i huset har jeg en 1 åring med tannfrembrudd å skylde på... Han våkner omtrent hver time, og sånn har han holdt på i flere uker... Vi er utslitte alle 3, og jeg som har 5 eksamener før jul... HUTTETUUU!!!!!

Skrevet

Jeg sliter ikke med å sovne, men enkelte netter våkner jeg bare og er gjerne våken i 1-2 timer, helt uten grunn... Men dette varierer veldig, kan gå to uker med god søvn så kommer det noen dager med den våkninga om natta. Veldig irriterende når jeg skal opp kl 6 om morgen...

Skrevet

Jeg sovner greit men våkner ut på natten og blir liggende våken, både slitsomt og frustrerende! Går ofte i en døs på arbeid. :-)

Skrevet

Hei jeg sovner som en sten på kvelden men da kl nærmer seg 4 30 på morgenen våkner jeg å blir liggende fram til ca 6 oo og da er det en time til jeg skal stå opp,og da er jeg så trett,så trett.Dette skjer hver natt,og blir ganske slitsomt . jobber 100% stilling .Så det merkes at jeg er sliten da jobbeen er ferdig for dagen.

Skrevet

E plaga me irritasjon i beinan,så det e akkorat som æ ligg våken hele natta...men æ sover jo,men æ våkne så mange ganga,å har dårli søvn.

Må opp å gå på et kaldt unnerlag flere ganga for at det forsvinn.

Skikkeli ækkelt,-å vældi irriteranes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...