Gå til innhold

Nu må æ bærre syt og bæs litt...

Anbefalte innlegg

... førr denne dagen e bærre aldeles pyton! Starta med at æ spydd opp jerntablettn min igjen... har sia vært, små sjælven og uggen i kroppen, har ei førfærdeli haupine og som om ikke det va nok så e det nu bynnt med masse stekkninga nerrigjennom... å di e ond... å glæda mæ tel klokka e kvart over fire og sambo e hjemme! Da skal æ kryp rett i sæng!!!

Frøkna har heldivis vært en engel tel nu... ho bygg og bygg med duploklossan etter ho fikk sæ sånn plate å bygg på ;D Også ser ho film og e snill som bærre det ;D Håpa det fortsett tel pappaen hennes kommer heim....

Fortsetter under...

så snill liten frøken da:) godt hu er snill med mamman sin:) min sambier er ikke hjemme før kl 11 i kveld han... huff. jobber laangt hjemmefra i dag.kaster opp litt jeg oxo nå. men legen mente det kunne være omgangsyken,,,hmmm,, har stikkninger nedentli jeg oxo så jeg skal til min mor i dag og være der tør ikke være alene når jeg har så vondt..

men du får ha lykke til så håper jeg formen din blir bedre:)

huff da.... det hørtes ikke noe godt ut!!:( stakkar deg da... bra du har ei snill lita tøtte da:) ta å legg deg poå sofan og finn noe drikke som ikke gjør deg kvalm og bare slapp av så blir nok alt bedre... men kvalme og hodepine kan være tegn på svangerskapsforg. så følg med!

god bedring da!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...