Doubichou Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Her jobbes det intenst. Er innlagt på sykehus og det er stor risiko for at lillegutt kommer tidligere enn ventet ... og vi er laaaaaaaaaaaangt fra enige om navnet! Hva synes dere om: Torkel Eirik Erlend Erling Jarl Vegard Vemund Kunne dere rangere disse for meg og eventuel komme med forslag? Jeg liker godt nordiske navn som dere kanskje ser ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Mange fine navn - jeg likte best Vemund og Erlend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Vegard eller Eirik!!! (resten likte jeg ikke) Eventuelt Erik (mye finere enn Eirik), Henrik, Håkon, Jonas, Sondre.. Lykke til med både fødsel og navnevalg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Flotte navn. Jeg liker best Torkel og Vemund Andre forslag Torjus Tellef Håvid Brynjar Eilev Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Eg syns Erlend og Vegard er dei finaste:) Eit anna forslag er Vebjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Synes Eirik og Vegard er kjempefine navn. Erlend er også fint. De andre forslagene dine er jeg mindre begeistret for. Andre nordiske/norrøne navn som er fine er Eyvind (evt Eivind), Lars, Ola, Sverre, Erland, Even, Sigurd og Petter. Særlig liker jeg Even og Sigurd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. november 2006 #7 Del Skrevet 23. november 2006 Hei! Mine favoritter på lista di er Vegard og Eirik. De andre er ikke helt min stil. Andre forslag: Vebjørn og Endre. Lykke til med fødsel! Hvilken uke er du i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 Ta hvilket som helst av navnene og sleng på Jarl, så får du et skikkelig rotekte norrønt kongenavn. Fks ERLING JARL Blir nok statsminister om noen år med det navnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Syv flotte navn, det blir bra uansett hva dere velger : ) 1) Erling! 2) Torkel 3) Erlend 4) Vemund 5) Jarl 6) Vegard 7) Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #10 Del Skrevet 23. november 2006 Torkel Eirik Erlend Erling Vegard Vemund Jarl Synd de to første er veldig veldig fine! Resten er staute og bra navn alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morango 29.05.2007 Skrevet 24. november 2006 #11 Del Skrevet 24. november 2006 JARL. enig med hun over her et sted. Jarl kombinert med andre navn gir et stødig preg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doubichou Skrevet 24. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 24. november 2006 Takk for alle kommentarer og forslag. Jeg er i uke 31, og er innlagt paa sykehus nettopp for aa forhindre at foedselen finner sted saa tidlig. Har vaert her i snart 3 uker. Jeg fikk helt panikk da ei anna dame i avdelingen fikk feber og plutselig ble foedselen forskyndet, alt mannen kunne si da han kom springende for aa vaere med paa foedselen var: vi har ikke funnet navn!!! Her i Frankrike har man kun 3 dager etter foedsel for aa registrere babyen og navnet! Vi er enda ikke enige, men har animerte debatter hver kveld naa (gubben er helt saer og digger navn som Ragnar), og det maa jo bare baere sine frukter snart!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 24. november 2006 #13 Del Skrevet 24. november 2006 Masse fine navn her! Prøver på en rangering: Eirik Vegard Erlend Torkel Vemund Erling Jarl Er ellers begeistret for disse navnene: Heine, Tage, Eskil, Viljar og Mons! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå