Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg vet ikke hva jeg skal si.... en venninne sa til meg at grunnen til at jeg ikke vil ha sex, er fordi jeg ikke har følelser for gubben, men det tror jeg er svada. jeg savner han masse når jeg er borte jeg har romantiske tanker om han jeg elsker å ligge inntil han om kvelden det er ingen andre jeg heller vil være med han er den beste personen jeg har møtt MEN jeg vil ikke ha sex med han.... Jeg liker å kysse og kline, og holde rundt og flørte, men akkurat sexbiten sliter jeg seriøst med. Det var ikke slikt før, å nå når han hinter til sex, tenker jeg æsj... nei.... vil ikke.... og avviser han. eneste tiden vi har sex, er når vi "må" for å lage barn. jeg liker ikke å ha sex lengre, men jeg vil så gjerne! Mye har sikkert med at jeg har hatt 3 aborter, og noe har sikkert med selvbildet å gjøre, men jeg får så masse rare tanker... feks. så synes jeg uhm.. nå ble det privat her... stønningen hans er ekkel... (har aldri syntes det før) men nå takler jeg ikke sex.... alt som er seksuelt...jeg krymper sammen og vil ikke... vet ikke konkret grunnen, men vil gjerne vite det, og vil vite hvordan jeg kan få lyst på sex igjen!! Alle tips godtas med TUSEN TAKK!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200307-det-er-s%C3%A5-vanskelig-%C3%A5-lage-barn-n%C3%A5r-jeg-ikke-vil-ha-sexnoen-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Hørtes ikke helt bra ut, og kan si meg eni med venninna di at det KAN høres ut som om du ikke har følelser for han, men det er sikkert ikke slik. Siden du har hatt tre aborter (kanskje på kort tid?), er du kanskje ikke klar for å ha sex enda? Ikke tving deg selv til å ha sex med han når du ikke vil..Hadde blitt feil for meg om jeg skulle ha sex med mannen min BARE fordi vi må lage barn, å dt hadde nok ikke vært morro for han å ha sex med noen som ikke vil.. Ta tiden til hjelp, kos masse, å la ting gå sin gang.. Sex blir mye bedre når du har lyst Vet ikke hvor stor hjelp dette var, men lykke til uansett!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200307-det-er-s%C3%A5-vanskelig-%C3%A5-lage-barn-n%C3%A5r-jeg-ikke-vil-ha-sexnoen-r%C3%A5d/#findComment-7200495 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. november 2006 dette med følelser er jo også koblet opp mot andre. jeg er jo ikke tiltrukket av noen andre menn heller. har opplevd å miste følelsene før, men det er ikke slik som dette.... Da pleier jeg å intressere meg for andre menn, men jeg er bare opptatt av gubben min, og jeg vil jo gjøre alle andre kjæresteting, bare ikke sex. og jeg har ingen problem med å tilfredsstille han om du skjønner... det er bare selve samleiet, og at han tar på meg.... men jeg liker å drive med han... om du skjønner....og stønningen er bare ubehagelig under samleie.... veldig vanskelig situasjon :-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200307-det-er-s%C3%A5-vanskelig-%C3%A5-lage-barn-n%C3%A5r-jeg-ikke-vil-ha-sexnoen-r%C3%A5d/#findComment-7200581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Uffda... hoeres ikke bra ut det der. Foeler med deg! Det er ikke saa lett aa komme med raad, men jeg tror jeg ville proevd aa glemme sexen for ei stund. Liksom legge det hoeyt oppe paa hylla inntil videre. Proev heller aa nyte alt det du nyter naa, uten aa bekymre deg for det med sexen. Kos med hverandre, kyss og klem, ta paa hverandre og kanskje til og med gjoer alternative ting isteden for selve samleiet. Proev aa ha det goey samtidig, gjoer noe spesielt utav det, men vitende at du ikke skal ha sex (som jo er det du bekymrer deg for). Le sammen, kil hverandre, lekesloss, drikk litt vin.. i det hele tatt, konsentrer deg om aa ha det goey og nyte sammen med mannen din. Litt etter litt vil jeg tro du faar tilliten tilbake, og da kan dere ta smaa skritt fremover, men la dem vaere smaa! Begynn et samleie, men veldig forsiktig pg bare bitelitt, et oeyeblikk, uten saerlig noen opphisselse, og lang ifra noen orgasme. Det krever mye selvkontroll (fra hans side, spesielt) og mye samarbeid mellom dere begge. Men litt etter litt kan du greie aa komme deg "paa beina igjen" og nyte sexen som du gjorde foer. Snakk sammen ogsaa, foerst og fremst! Du vil ikke greie dette alene. Haaper alt gaar bra, og at du slipper aa bekymre deg. Ta kontakt med en sexolog hvis du kan! De er kjempeflinke med slike ting! Hadde undervisning i det paa universitetet, og det var utrolig fasinerende! Lykke til, kjaere deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200307-det-er-s%C3%A5-vanskelig-%C3%A5-lage-barn-n%C3%A5r-jeg-ikke-vil-ha-sexnoen-r%C3%A5d/#findComment-7200582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2søtesmåh Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Prøv å kose masse (du liker det??) men at dere IKKE skal ta hverandre på kjønnsorganene!!!!! Legg inn en lengre periode hvor kosinga er ubegrenset (gjerne hver dag) men ikke noe fomling med "tissen" til noen av dere.... Og selv om du plutselig føler at NÅ vil jeg, så hold ut den perioden (en måned til 6 uker har jeg hørt...) dere har bestemt dere for å avstå fra "fullbyrdelse". Har ikke prøvd det selv, men har hørt det skal funke. Lykke til iallefall ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200307-det-er-s%C3%A5-vanskelig-%C3%A5-lage-barn-n%C3%A5r-jeg-ikke-vil-ha-sexnoen-r%C3%A5d/#findComment-7201238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg har hatt det som deg. LENGE... Det går bedre nå... For meg hjalp det å fokusere på andre ting som ikke var på topp i forholdet. Det ble mye andre ting og lite oss. Nå prater vi mer. Mer opptatt av å gi en liten klem innimellom. Være hyggelige. Det er lettere for meg å ha sex når vi har "vært sammen" i løpet av dagen. Jeg kan ikke bare "skru meg på" når interessen kommer ved leggetid. Vet ikke om dette var til hjelp. Det er i allefall pyton å ha sex uten å ha lyst. Og vanskelig å få til noe barn. Lykke til. Skulle gjerne hatt den "anonymknappen" nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200307-det-er-s%C3%A5-vanskelig-%C3%A5-lage-barn-n%C3%A5r-jeg-ikke-vil-ha-sexnoen-r%C3%A5d/#findComment-7203436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå