Gå til innhold

vognskilt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det er blitt mer og mer populært med personlige skilt til barnevogna... personlig syns jeg dette er litt jalla, og kunne aldri tenke meg å ha det selv. Men hva andre gjør er fullstendig deres sak :)

Det jeg lurer på er hva DERE syns? Er bare så nysgjerrig på om folk syns dette er kult eller harry? Kom igjen, si deres mening! spent på resultatet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syntes det er skikkelig tøft:p

jeg har bestil det også:)

Skrevet

syns det er litt kult jeg ;)

men så har jeg terninger i speilet i bila mi også da hihi

Skrevet

Hadde blitt helt nervevrak jeg av det etter som babyen blir stor. Plutselig står det en mann foran lille Live, og sier "Hei Live".. inbiller meg lille Live kanskje ville blitt litt mindre skeptisk til en mann som visste navnet hennes.. :-p Men det er meg da... alt man er redd for. hehe...

Ellers synes jeg det er litt "døllt".. :-) Kommer ikke til å ha det. :-)

Skrevet

jeg hadde lyst på vognskilt, men er usikker nå..

er jo litt arti. men samtidig litt ekkelt..

jeg og en veninne av meg gikk tur med hennes gutt.. så kommer det en litt ekkel gammel mann og titter oppi vogna. og spør hvordan det går med lille "...." det syns jeg var ekkelt..

Skrevet

så gøy, dette blir jeg i kjempehumør av! Kom igjen, jeg vil ha flere svar!

Skrevet

hehe.. nettopp.... my point..

Jeg hadde blitt livredd, og sikkert ikke kommet på at jeg gikk med reklame for navnet foran, og dermed blitt redd og sint.. :-) Sikkert kjefta på han og bedt han dra hue til seg.. :-D

Skrevet

Syns det er kjempekoselig med sånne skilt jeg... Og hvis en eller annen tullete mann først stikker hodet nedi vogna (som ingen får lov til i min vogn) spiller det da ingen rolle om han vet hva barnet heter... Hvilken forskjell gjør det???

Skrevet

Jeg synes det rett og slett er tacky (for å si det på godt norsk, hehe ;o))

Synes det er litt jålete, og blir litt for mye blingbling... Men hey, det er meg :o)

Vet ikke helt hvorfor jeg synes det. Men vet bare at det ikke er stilen hverken til meg eller til den kommende far :o)

Skrevet

Syns det er så blodharry og jalla.. Ikke er det noe pent heller å ha det hengende på vogna.. blir som tidligere skrevet litt bling bling!! Får jeg noe slikt i gave vil det ikke bli brukt..

Skrevet

Jeg synst det er forferdelig harry... håper virkelig IKKE babyen får det i gave, kan jo ikke akkurat bytte bort den gaven. Blir iallefall ikke brukt hvis vi får.

Skrevet

hvor får jeg bestillt dette skiltet må jo ha ett sånnt

Skrevet

Kunne ikke tenke meg det selv, men vet ikke om jeg synes at harry er det rette navnet for det heller. Jeg synes bare det er litt teit liksom...

Har ikke sett noen ha det i Bergen (men har sett at de selger det på reflex) men så det var veldig mange i Sverige som hadde det i sommer.

Skrevet

Synes de er morsomme jeg så vi skal kjøpe, kjøper ett til samboers datter på 10 også og skrur det opp over senga hennes

Skrevet

Synes ikke det er så veldig kult til en liten baby. Men når barnet er stort og forstår greia med det selv, får det nå bare være så Harry som det vil, barn elsker jo slik stæsj!

Skrevet

Litt "Harry", spør du meg.... Syns ikke sånne monogram-luer osv til ungene med navn på osv. er videre smart heller. Med den verden vi lever i er det vel ikke det smarteste å utstyre ungene med....

Skrevet

Jeg hadde slikt skilt til gutten min(brukte det første året da), men da var det ikke så mange andre som hadde det..... -Men nå har omtrent alle det, så synes ikke det er så artig lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...