Gå til innhold

Noen flere som IKKE er kvalm...?


februargutt*

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 7+6 og er ikke kvalm, jeg har ømme bryster til tider og er mer trøtt en vanlig. Vet at jeg ikke burde klage, og det gjør eg egentlig ikke, er nok bare en av de heldig...?

Men bare hører og leser at de fleste er så kvalme.... ? Noen flere her som ikke har så mange symptomer...?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første graviditet var jeg nesten ikke kvalm. Bare noen ganger jeg hadde hatt mye å gjøre og var fysisk sliten.

 

Andre symptom jeg husker var tissetrengthet,-og bare det egentlig. Jo, forresten litt uti 1.tri så kjente jeg at det "stakk" i magen. Som om noen pressa tommelen i navlen, innenfra og ut for å presse den ut. liksom....Ellers ingen symptom jeg husker nei. Så ta det med ro, og nyt det faktum at du er i så fin form :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+ 2 og ikke noe særlig kvalm heller. Bare litt uggen når jeg blir sulten. Vondt i brystene når jeg legger meg på magen ellers merker jeg ingenting. Men er veldig trøtt, sover 2-3 økter på sofaen om kvelden og sovner likevel med en gang jeg legger meg for natten. Må stå opp og tisse hver natt (heldigvis bare en gang) og det er noe jeg aldri gjør ellers.

 

Skjønner hva du mener g83, vi burde jo bare være glade for å slippe kvalmen, men samtidig er det et vedlig innarbeidet svangerskapstegn, en veldig tydelig markør på at her er noe på gang. Men det er visst om lag 30 % som ikke bli kvalme under svangerskapet, så da er det jo nokså vanlig å ikke være det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke kvalm og har sparsomme symptomer....

Men, jeg tok en ekstra test i dag jeg...måtte liksom få det bekreftet...nok en gang!!! Og den var skikkelig positiv, mer enn den første. Så det stemmer med at kroppen er godt i gang med å produsere mer HCG! Leste forøvrig på "lommelegen" at det ¨å ha sparsomme eller ingen symptomer /eller være i god form, kunne ikke settes i sammenheng med fare for MA. SÅ det hjalp litt å lese det...synes jeg. Men kjenner det akkurat som du...nervøs!

Med første mann spydde jeg i tre måneder,,kan ikke akkurat si de frister så mye det heller.... så EGENTLIG er jeg ganske happy med at jeg er i god form, selvom det fører til litt ekstra bekymring....

 

Lykke til forresten. Jeg er 6 uker i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...