Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen. Jeg kan ikke beholde barnet fordi kroppen ikke tåler det. Dette var et uhell som ikke skulle ha skjedd. Hvor tidlig kan en ta abort? Hva sier legen når jeg kommer dit? Synes dette er så fælt, men er det noen her som kan fortelle litt om prosessen og hva som skjer og hvordan. Jeg er nok kun 3-4 uker på vei fordi jeg tok en test for 1 uke siden og den var negativ...nå i dag var testen positiv.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hmmmm...vet ikke Men du kan vel bare ringe legen med en gang for å få satt hjulene i gang så tidlig som mulig!!`? Har bare mistet selv , men da hadde jeg utskraping under narkose. Var sår i magen en stund etterpå
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Gå til legen og forklar at du må ha abort (om ikke legen er klarover det allerede da) Da sjekker legen hvor langt på vei du er, og bestiller time på sykehuset for deg. Om du erunder 18 år må foreldrene skrive under på at du kan ta abort. Min søster tok abort for et år siden og da fikk hun en tablett hos legen dagen før hun skulle på sykehuset. denne tablettenskal liksom forberede kroppen på en måte. da hun kom på sykehuset så fikk hun utdelt rom og selg og skulle legge seg. Så ble hun trillet ned i op.stuen og gitt full narkose. Hun våknet opp ca en halv time etter at inngrepet er utført. Da satt jeg ved hennes side når hun våknet. Så skulle hun bare slappe av og spise litt før hun kunne reise hjem. Da jeg tok abort for 7 år siden så kom jeg inn veldig seint.. (i 12 uke) men jeg var 15år og svært usikker, derfor jeg hadde ventet så lenge. Da ble jeg nedsøvd i full narkose og våknet oppnår det var over. Du merker ikke noe av det, i ettertid kan du få kraftigere menstrasjon. Jeg vet også at noen ganger lar de de gravide "føde" ut. jeg vet ikke hvorfor de ikke alltid tar inngrep,men kanskje for at folk ikke skal ta sålett på abort.. (vet at ikke alle gjør det,men mange gjør det desverre) Lykke til ihvertfall. Skulle ønske det var jeg som var gravid.. etter at jeg tok abort har jeg store problemer med å bli gravid... tok 3 år med førstemann, og nå sliter vi for å få til en til.. jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå