Gå til innhold

Desember: dålig følelse...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, ikke godt det der. Her går det veldig greit å levere i barnehagen, men kan fremdeles komme.

Tror nok alle får dårlig følelse når ungen skriker når vi går, så der er du nok i godt selskap. Vi får trøste oss med at det stort sett går fort over, og at når mor er ute av syne, så koser poden seg.

Håper det bedrer seg for dere

Trøsteklem til deg

Vet akkurat hvordasn du har det, og det er ikke noen god følelse. trøst deg med at det tar ikke lang tid før de roer seg, det hadde nesten vært litt rart hvis de ikke hadde noen reaksjon ei det hele tatt. Jeg hadde eldstemann hos dagmamma, og han fikk en reaksjon etter 2 uker. Hyl skrek når jeg gikk, men 2 min etter at jeg hadde gått var alt greit : ))

Det gikk heldigvis fort over.

Vi hadde veldig god dialog m dagmammaen vår, og det var kjempe viktig for meg. Jeg visste at var det noe jeg var engstelig for eller lurte på var det bare å spørre. De har jo tross alt ansvaret for det viktigste i livet vårt.

Hva sier dagmammaen, da?

Lykke til videre, dette går bra: ))

Vet akkurat åssen du har det. Foreløpig er jeg hjemme, men da søsteren skulle begynne hos dagmamma, hylte hun som besatt. Men jeg sendte sms etter en times tid jeg da, for å høre åssen hun hadde det. Og alltid hadde hun sluttet å gråte før jeg rakk og komme meg ut i bilen igjen. Så var det på´n igjen da hun begynte i bhg. Og i vår flytta vi og vi måtte på´n igjen med ny hylerunde da hun begynte i ny bhg. Uff, ikke greit, men ta og ring du for din skyld. Da blir du nok beroliget.

Alldeles ikke noe gøy den greia der,men det må til,desverre!!!

Storebror har vært igjennom 2 runder med skriking,pga bhg skifte.

Nå skal jeg gå hjemme litt ekstra,skal jobbe som dagmamma,regner

med noen runder med hyling da ja.Viktig med en god å åpen dialog med foreldrene,slik at de føler seg trygge ;o)

Jobber i bhg til daglig,og vet at gråtinga går over bare mor eller far er ute av synet,men synes ikke det er noe greit når mine egne er lei seg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...