Gå til innhold

Jeg blir så rørt...

Anbefalte innlegg

Jeg blir rørt til tårer av den minste filleting enkelte dager! Tirsdagskvelden toppet det seg fullstendig! Tårene trillet da Tore Jardar og Michelle tydelig viste sin forelskelse i Bonderomantikk. Under Grey's anathomy gråt jeg så tårene sprutet når den søte gamle damen fikk dø med alle sine kjæreste rundt seg ... Da klarte jeg nesten ikke å stoppe en gang... *SNUFS!!!*

Og jeg pleier nesten ALDRI å bli rørt av filmer ellers! Nå er jeg jo helt ute av kontroll!!! Flere hormonbomber her???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200068-jeg-blir-s%C3%A5-r%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte også å grine av grey's anatomy... da hun satt i det skapet og grein og han eksen kom inn... da plutselig rant tårene og gubben holdt på å le seg ihjel av meg... jeg liker jo ikke hun dama en gang! Hun er vel den jeg liker minst i serien! Hormonerer rare ting!

Annonse

jaja, dere slår ikke meg jeg begynte å grine av 7th heaven i går!!

...herregud jeg var helt flau etter på..synes at den serien er sklikkelig suppete å spiller for mye på den amrikanske drømmen om det perfekte familie liv.

Men der satt jeg å grein...ingen vet det her hjemme og ingen skal få vite det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...