Gå til innhold

Fødsel på meg i morgen, fredag....

Anbefalte innlegg

Så jeg får visst også et novemberbarn!

og det er helt ok. Har en fra før som er født midt i desember. Og det liker hun ikke...hehe....blir litt mye før jul synes hun (blir 20)....

Blir satt igang i morgen kl 08.00. Har termin 09.12, men har litt for mye kynnere og litt for lite søvn. Er moden og har åpning, babyen er estimert til 3600 ved termin. Blir rundt 3000 nå, da.

Det går sikkert fort og greit. Min femte fødsel dette, sist for 2 år siden. Men likevel rart å tenke på at i morgen er det på an igjen...

Wish me luck, jenter :-)

Fortsetter under...

OI! Lykke til! Rart å vite når det skal skje!

3 des. er jo bare en dato for meg, hadde jeg visst at da skjedde det hadde det kanskje vært lettere å forberede seg.. eller kanskje ikke. Hehe. Vel gleder meg til å høre hvordan det går! :)

Annonse

masse lykke til med fødselen og tiden etter, misunner alle dere som vet når dere får den lille i armene.... jeg får bare gå her å vente jeg... siden det ikke er noe tegn på noe tidlig fødsel på meg...

Annonse

Hører til på vestlandet, jeg.

Var innom i dag og traff faktisk en jeg kjente som blir satt igang i dag!

Visste ikke at hun var gravid engang :-)

Så da får jeg selskap på barsel og kanskje i permisjonen. Har ingen andre bekjente som får barn.

Kjekt :-)

KJære vene...... her fødes det på rad og rekke.... Må si jeg er VELDIG

misunnelig. Har termin samme dag som deg............Du må ha masse lykke til i morgen, slappe av og hvile deg godt til i morgen.... Skal krysse fingrene......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...