Gå til innhold

anbefaling av høy baby stol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har anbefalinger av stol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? hvilken stol ha dere da? snakker om "kjøkken" stol hvis det var noen som ikke forsto =)

Skrevet

Vi har tripp trapp stol. Var aldri snakk om noen annen, vi har begge et litt nostalgisk forhold til tripp trapp'ene vi hadde når vi var små, så ville ha det til snuppa og.

Skrevet

Her har også begge to Tripp Trapp stol. Er kjempe fornøyd med den.....

Skrevet

her skal vi bruke høystolen og tripptrappstolen som jeg brukte da jeg var liten.. er i tipptopp stand.. sjekke litt mer før de taes i bruk da..

veit ikke åssen merke det er på dem..

Skrevet

Nettopp kjøpt tripp trapp stol. Veldig fornøyd. Bra investering, siden de kan bruke den lenge!

Skrevet

Vi har Kiddo-stol, og er fornøyd med den :) Syns Stokke sin Tripp-Trappn er finere, men Kiddo er mer praktisk!

Skrevet

Har ikeas til 100-lappen. syns den er strålende. kanskje ikke så fin, men billig og bra!

Skrevet

hei hei!

vi har startet med antilope høystol fra IKEA billig og vesla sitter kjempe godt i den, da hun bruker puta som er til, har stokke tripp trapp også, men hun sitter ikke så bra i den enda, liker godt at det hører brett til antilope stolen, hun elsker å sitte å spise puffa ris, mens vi spiser middag:) så det er i allefall min anbefaling! ;)

Skrevet

Den gode gamle tripp-trapp stolen er og blir en ener her i huset=) God fra tidlig alder og opp i skolealder=) Litt dyr, men så holder de jo evig og da. Vi arvet en som er brukt av to, ser akkurat like fin ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...