mammaen til Helena Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Snuppa sover 2 ganger nesten 3 timer på dagtid. Sovner mellom kl 19 og 20 for kvelden, våkner for mat kl 3 og kl 7. Da står vi opp. Det vil si at hun er våken ca 6-7 timer på dagtid til sammen + ca en halv time om natten. Er ikke dette litt for lite for en snart 5 mnd baby? føler at vi har så lite tid sammen for kos, går mestparten av tiden med amming (spiser med skjold så det tar litt lenget tid å spise seg mett) og stell. Trodde hun skulle bli lenger våken som tiden går men nei. Blir kjempe trøtt etter å ha vårt våken i 2-3 timer. Hun er litt grinete nå for tiden også. Er dette noe jeg skal bekymre meg for? Hvordan er babyene deres? Setter pris på svar...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Lukas er 4 mnd + 1 uke. Han har ett godt sovehjerte for han sover også veldig mye. Hjemme klarer han ikke å holde seg våken mer enn 1,5 time om ganga. Noen ganger sover han 4 timer på formiddag og 2 timer på ettermiddag. Legger seg ca 18.30-19, mat i 06- 07 tida og sover videre til ca 09. Er nok veldig forskjellig fra baby til baby Når vi er hos andre klarer han å være våken lenger for da blir han underholdt hele tida
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 de skal sove inntil 16 timer pr døgn i den alderen...
mammaen til Helena Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 takk for svar jenter! da er det vel dette normalt. egentlig ikke rart, både jeg og pappaen er ganske glade i å sove he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå