For_mye Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Trodde jeg var gravid. Var to dager på overtid med superspenning i brystene, lett kvalme, trøtthet, tissetrang og stikninger i magen. Hadde akkurat fortalt mannen at jeg trodde jeg var gravid, sa jeg kjente igjen symptomene fra forrige gang. Og rett etterpå gikk jeg på do og fikk blod på papiret. Og nå blør det friskt og jeg har helt klart fått tantebesøk. Det var nesten litt flaut å innrømme for mannen min at jeg tydeligvis hadde innbildt meg hele greia.. Bu hu, det er så lenge til neste IKM, hele fire uker. Trenger trøst.
Nutmeg Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Her kommer litt trøst:) Trist hun dukket opp:( Men 4 uker går fort nå rett før jul, og før du vet ordet av det er det IKM og positiv test:) Lykke til med babylagingen i adventa:)
For_mye Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Takk takk, du har sikkert rett i at det kommer til å gå fort. Men det er jo merkelig da hvordan kroppen kan innbilde seg symptomer på den måten. Jeg var 90 % overbevist om at jeg var gravid. Særlig merket jeg det på puppene, som hadde vokst en størrelse. Nå er de helt normale igjen...sukk.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 D var jo trist da... Men plutselig sitter spiren der. Og som hun sa over her at nå det er jul så går jo tiden så fort.... Skal snart starte på første pp selv. Så håper du ikke er her når jeg kommer for fullt om 1mnds tid Mange klemmer og lykket til Skal krysse fingrene for deg...
For_mye Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Tusen takk! Dere er så snille! Lykke til til deg også! Det er mange som klarer det på 1. ste forsøk!
Nutmeg Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Tror ikke det er noen fasit desverre, kroppen gjør som den vil og synes det er gøy å forvirre hjernen. Forrige pp hadde jeg ikke ømme pupper, noe jeg bruker ha (virkelig ømme). Tolket det som et tegn jeg, men tok jo feil:) Ikm ca lillejulaften for meg, satser på at vi får det samme i julegave; postitiv test:)
For_mye Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 Ja, ja, positiv test står øverst på ønskelista! Blir spennende å se hvor mange av oss som klarer å bli gravide før jul. Kanskje vi skal lage en liste som heter "JULEØNSKET"?
xnjil Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 hei, hadde på samme situasjon som deg , men da TR dukket opp, ble jeg veldig lei meg . hvert minutt sa jeg til mannen min at jeg var gravid , men det var ikke det ! jeg er i 2 pp etter MA, håper spiren fester seg denne gangen for begge oss, har EL rundt 2-3 des. det er litt langt å vente, men vi må ha tolmodighet, tiden går fort nå for tiden!..lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå