Gå til innhold

magen føles rar....

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

lille gutt har beveget lite på seg i dag.... hver gang jeg reiser meg opp stikker det i hele magen, oxo er magen hard hele tidenkjenner og ser hvor han ligger med rygg rumpe... kjempe ekkelt og forbaskade vondt.. føles 10 ganger værre en og være støl i magen... noen som har peil på hva det kan være??magen har alltid hvert litt myk og god og ta på men ikke nå.... kjennes ut som om deter tomt for fostervann hehehe.....føles rart og tørt... hm,mmm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7199566-magen-f%C3%B8les-rar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn har æ hadd det lenge...Totalt stappa inni der liksom!!! Trur av å tell å presse rompa helt ut, det kjennes sånn ut, og det e ikkje godt....

idag ligg ho liksom lenger inn, og da e det ikkje ubehageli!! Deili altså...Syns æ har hadd nok ondt nu...

hehe ... han her har aklltid ligget på høyre side det gjør han nå oxo.. hehe men i forgårs var jeg på et kjøpe senter gikk med en ganske stram genser på.. hehe folk kikka som om de aldrig hadde sett en gravid mage før jo.. men det er kansje ikke rart. for når jeg kikket ned på magen var det kun mage på høyre side og ikke venstre hehe.. er ikke rart folk kikket hehe... litt flau ble jeg da.. heeh

Annonse

I følge jordmor på føden er det mest vanlig at babyen ligger på venstre side (hvorfor vet jeg ikke), men det bryr ikke lille vennen i magen min seg om, i hvert fall! Ligger nesten konsekvent på høyre side. Men var morsomt i går kveld, etter at vi hadde lagt oss..Min kjære lå og snakka tett inntil magen, på venstre side, og da flytta hele babyen seg dit - som om den ville være nær pappaen sin! Hihi..den stolte pappaen ble helt rørt..;o)

så herlig da.. han her ignorerer pappan sin noen ganger han.. snur rompa til.. hehe men skla bli deilig og bli ferdig hhe.. usj nå er jeg så trøtt , sliten, grinete, stoor, og hoven at fytti f.. heheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...