Gå til innhold

Fødselspengene kommer i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så blakk..ringte NAV og fødselspengene blir utbetalt den 24. Har vært endel sp.mål om det her inne, tenkte bare jeg skulle dele opplysningen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da mener du lønna vår?? var noen her som skrev inn den 28 forrige uke som og hadde ringt nav...

Skrevet

gjelder det for hele norge? Uansett hvor man bor?

Skrevet

Det har vært så mye spekulasjoner om dette her inne, så jeg ringte også for å høre. De sa at de legger det ut til betaling den 25 hver mnd (24 denne mnd fordi 25 er en lørdag), men kan ikke garantere at de er på konto før 28. Dette fordi noen banker bruker laaaang tid.

Skrevet

Mener de som får lønna utbetalt fra trygdekontoret, ja....Noen får jo lønn direkte fra arb.giver feks kommuneannsatte og de har jo egne datoer. Nav utbetaler fødselspenger den 25 hver mnd, men denne gang er jo det på en lørdag. Så jeg ville bare vite om de kom før eller etter helga. 28. er sykepengeutbetaling,det.... Dette er jeg inne i,skjønner du....:)

Skrevet

28 er dato for sykepenger denne mnd....

Skrevet

Får vi halv skatt også? Eller er ikke det før i desember?

Skrevet

Pleier å få dem siste dato i mnd jeg.. Så da bruker banken min laaaaaaaaaaaaang tid..

Skrevet

Vi får halv skatt i desember, de utbetales 15

HI

Skrevet

Jeg har fått pemgene mine idag, og det var IKKE trukket halv skatt av de :(

Skrevet

Det er en del teorier når det betales ut fødselspenger her, men om en i Moss har fått er det ikke sikkert en i Trømså har fått. Dette er opp til hver kommune når de utbetaler dette.

Fødselspenger SKAL være på konto innen utgangen av hver mnd, så derfor utbetaler NAV noen dager før dette..og det varierer som sagt.

Her hvor jeg bor, utbetaler NAV den 25. hver mnd og dagen før hvis dette faller i en helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...