Gå til innhold

Da har jeg vært hos jordmor.

Anbefalte innlegg

Og hun var veldig usikker på leie og ville da ikke strippe meg, så ble jeg sendt til legen for en ultralyd. Der så vi fint at hun lå med hodet ned:-) Phu! Men da var jo timen hos jordmor over, så jeg blir ikke strippet evnt før 8.desember(!), men håper jeg føder før den tid. Men fikk ihvertfall sett prinsessa mi igjen da, og det var koselig. By the way: Ang hikking, så trenger man ikke kjenne hikkingen nederst i magen ved hodeleie. Hun hikket masse hos jordmor og legen, og kjente det øverst på høyre siden av magen, enda hodet lå ned.

Dette ble fylt ut på helsekortet idag:

Uke: 38

BT: 124/70

Urin: Neg

Ødem: 2

Leie: Ble satt hodeleie hos legen

FL: 142

SM: 34

Hun var veldig aktiv inne i magen hele tiden. Hørte det godt da hun lyttet på hjerteslagene, for det bråket masse. Hehe.

Så jeg får vel la være med å snike i køen tror jeg, men håpe at jeg slipper å gå så veldig lenge til. Litt sex gjør vel susen får jeg håpe. Men ellers skal jeg ikke stresse så mye med det. Det får gå som det går nå fremover. Fødte jo 2 og 4 dager før termin med de andre, så det er jo store sjanser at jeg gjør det denne gangen også.

Dere får kose dere alle med barn i og utenfor magen:-) Jeg får besøk av mamma idag, så det blir vel lite bimming her.

Takker samtidig for lykkeønskningene jeg fikk ista:-)

Klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7199453-da-har-jeg-v%C3%A6rt-hos-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...