Gå til innhold

Huff... så mye å gjøre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på sykehuset kl 8.30 i morgen for å settes i gang... og her hjemme må alt være klart til jeg kommer hjem igjen... rydde, vaske, ordne senga til vesla, pakke o.l.... pluss at jeg har ett ærend i byen... Tenkte å spare alt til i dag for å få tiden til å gå.....

ja ja... (dumt)

Gruer meg til i morgen gjør jeg også.. aner ikke hva jeg går til.. Bebi og greier =0)

Og en ting til.... jeg sitter her og bimmer når jeg burde gjøre andre ting... he he he...

nei hvordan skal dette gå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å gå kjempe bra!!!!!

Ikke så farlig om ikke huset blir skinnende rent heller, noen andre kan sikkert ta i et tak før du kommer hjem fra sykehuset også???

LYKKE TIL I MORGEN!!!!!!!! :-)

Skrevet

Det går nok bra ska du se... om du ikke bi færdi med alt så går det nok bra alikavel...

Ikke gru dæ tel i morra.. glæd dæ... nu får du jo snart se babyen din... og du vil vær færdi med fødseln å alt... å da kan dåkk jo bærre kos dåkker frem mot jul...

Klem

Skrevet

He he... jo takk... må jo prøve på det, men det er litt skummelt må jeg innrømme...

Har ikke gjort dette før...

Grugleder meg med andre ord

Skrevet

Så spennende da :)

skjøønner godt at du stresser litt ;)

men det kommer nok til å gå så bra så;)

masse lykke til i mårra da!

Skrevet

masse lykke til i morgen... og det fins vel noen gode sjeler som kan hjelpe deg med vaskingen...

Skrevet

Ikke stress!! - slapp av mens du kan, sier jeg bare!!!

- og lykke til!

Skrevet

jo takker =0) Sambo har tatt på seg jobben med å vaske kjøkken og bad.. han ble sinna for at jeg styra så fælt... he he... han er søt og da...

Skrevet

Lykke til i morgen og bruk heller dagen til å samle krefter! de kommer du til ¨å trenge... alt trenger ikke å være på topp... og bare få sambo til å vaske litt og sånn mens du er på barsel vel?

lykke til!

klem

Skrevet

Var det han sa også...skjønner ikke hvorfor jeg ikke lar han gjøre det... er litt rar der..

jeg er en person som sliter mye med dårlig samvittighet... kanskje derfor...

Skrevet

Lykke til imorgen, tror det kommer til å gå kjempe bra jeg:-) Skal sende deg mange gode tanker!!

Håper ikke du sliter deg helt ut idag....

Klem

Skrevet

Lykke til i morgen da..

Så spennende det blir!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...