janus-guttemamma Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Guttenavn er kjempevanskelig. Vi vil gjerne ha et navn som er tradisjonelt, men ikke øverst på navnelistene. Er ikke så begeistret for veldig utenlansk klingende navn som f.eks. Kevin og Brian. Heller ikke veldig "nye" uvanlige navn som f.eks. Timian og Neo. Vi har tenkt litt på Isak og Abel. Noen flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Johannes og Thomas Johannes og Jonas Johannes og Julian Johannes og Theodor Johannes og Ludvig Johannes og Henrik Johannes og Andreas Johannes og Sebastian Johannes og Marius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piripiri Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Hva med Jørgen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Isak og Abel er ikke blant mine favoritter... Even Aksel Endre Vetle Lars Lasse Simen Anders Sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Johannes og Elias? Johannes og Sakarias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #6 Del Skrevet 24. november 2006 Johannes og Isak passer veldig godt sammen. Johannes og Jakob Johannes og Alvin Johannes og Erling Johannes og Gustav Johannes og Bendik Johannes og Sigurd Johannes og Helmer Johannes og Karsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 24. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 24. november 2006 tusen takk for en rekke gode forslag! jeg har notert ned en god del av dem på lista mi. Særlig syntes jeg BEndik var bra, og Kom til å tenke på Sigve når jeg så noen foreslå Sigurd (ikke aktuelt, babyen har en onkel Sigurd). Ellers liker jeg godt Henrik, Velte (men tenkt om det blir en STOR gutt etterhvert) og Theodor (men nå heter storebror JOhannes Theodor så det blir vel litt fantasiløst ) Tusen takk. Jag har litt mer å fortsette jakten med nå. Tror nok likevel Abel står høyest på min liste... ennå... men er veldig usikker. Åååhhh at ikke jenta konne komme da! Vi hadde jo navnet klart! (Alma Fredrikke eller Alma Oline) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirum Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 Isak er fint. Abel blir vel litt vel sånn fjong guttepjokk i plysj spiller piano og blir ikke møkkete....opplegg! Isak er fint, fordi det ER FINT, kan knytte seg til Johannes sånn historisk, men allikevel helt ulike lydbilder. JEg får litt krupp jeg når søsken har navn man knapt klarer å skille på! Jeg har fått litt sans for Eilif i det siste jeg! Også August og også Filip også Lasse og mattis og Kalle er jo også fine. Jeg liker også veldig godt Hermann. Har tenkt mye på dette, vi venter en gutt og denne gangen er vi helt på ulike planeter min kjæreste og jeg - vi har bestemt oss for å ikke bestemme oss noe før barnet er 3 uker gammelt. Lurt her i gården. Nå kan vi le godt av uenighetene vår foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PirimittmittMarion Skrevet 26. november 2006 #9 Del Skrevet 26. november 2006 Hei jeg har en Johannes, da lillebror kom fant vi ut at det klang godt med navn som sluttet på s til. Eks Elias Tobias Silas Mathias. Valgte Elias litt for å holde på navnetradisjoner i familien. Men Tobias står nest på lista hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 26. november 2006 #10 Del Skrevet 26. november 2006 Isak er kjempe fint. Peter? Daniel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 27. november 2006 #11 Del Skrevet 27. november 2006 Mine forslag må bli; Johannes og Peder Johannes og Matinus Johannes og Herman Johannes og Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 27. november 2006 #12 Del Skrevet 27. november 2006 eller Johannes og WIlliam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #13 Del Skrevet 28. november 2006 Johannes og Joachim Johannes og Preben Johannes og Julian Johannes og Jonathan Johannes og Julius Johannes og Jørgen Johannes og Valdemar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå