1jente+1spire Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Nå har jeg nett vert på kontroll, prøvde å finne hjerte lyden, men hørte kun min egen:( men han sa det var veldig tidlig, er bare 13+2... men lurer på når dere fikk "fødselstripen" fra navlen og ned?
snartmammapåny Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Er mange som ikke hører hjertelyd før i uke 15-16 så alt er nok bra med bebissen din:) var du hos legen eller jm? tror noen leger er litt dårlige på å finne hjertelyden, jm er nok mye flinkere til slikt;) Om du har mulighet kan du ringe jm å høre om hun kan prøve å finne hjertelyden. ikke fått noen stripe ennda iallefall.. er 21+4. Vet ikke om den kommer heller... venter i spenning;)
1jente+1spire Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Jeg var hos legen, vi har ikke Jordmor i denne kommunen så jeg får ikke vert til henne... litt kjipt for jeg føler legene var si "jadda det ser bra ut, (så ser de knapt på meg liksom)... menmne, sånn er det bare!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Ikke bli bekymret!!! Det er slettes ikke alle som får høre hjertet til knøttet så tidlig. Min lege fant heller ikke hjertelyd i uke 13, men i uke 16 var det der, klart og tydelig! Gled deg til neste kontoroll. Mannen min mener han kan se fødselsstripen på magen min. I så fall ser han mer enn jeg selv klarer....))
1jente+1spire Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Har slått meg til ro med hjerte lyden, det er verre forloveden min, han er mer nervøs enn meg...stakkar..hehe.. Skal på kontroll igjenn om 3 uker da får jeg nok høre den...håper vi...
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Hei! Jeg var på kontroll i dag. 12+1, og jeg fikk spørsmål fra jordmora om jeg villle at hun skulle se om hun kunne finne hjertelyden, men hun kunne IKKE garantere å finne den. Spesielt ikke hvis knøttet lå med rompa opp. Hun fant den, men sa samtidig at det aldri var noen som var likt ute med akkurat det. Mange hører det ikke før uke 15-16. Tror ikke du skal bli bekymret. Kan som sagt være at knøttet ligger med rompa opp
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 jeg har ikke fått den enda...tror jeg da...har ikke sett skikkeli etter,men den skal vel være ganske lett å se..er 22+5
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 vittig at mange ikke har fått den, jeg fikk den ganske tilig jeg... sikkert sånn uke 12. .
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Det er vel ikke alle som får fødselsstripe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå