Gå til innhold

Ultralyd og hjertebank!!! :-)


solstorm

Anbefalte innlegg

(Samme som juliklubben):

 

I dag var jeg på min første ultralyd på privatklinikk. Jeg er 7+1 og var veldig spent, sov ikke så godt i natt. Jeg hadde heldigvis ingen grunn til bekymring for det første vi så var et lite hjerte som banket og en bitte liten spire!!!! :-) Jeg er så utrolig lettet og glad!!! Jeg fikk med meg ultralydbildene og selv om det ikke er stort å se, ser selvfølgelig jeg klart og tydelig min lille spire...

 

Legen sa at når man ser et hjerte som banket øker det sjansene betraktelig for at svangerskapet skal gå bra, da er det jo bare til å krysse fingrene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også på ul igår. Er 7 uker på vei, hun målte den 1,4cm. Kan jeg spørre hvor stor din var? Vi så også hjerteaktivitet. Var en veldig spesiell opplvelse. har vært litt bekymret fordi jeg ikke har vært noe særlig kvalm. Litt på morgenen bare. Hvilke symptomer har du?

Føler at det ble mer virkelig og litt tryggere etter å ha sett den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på ul igår. Er 7 uker på vei, hun målte den 1,4cm. Kan jeg spørre hvor stor din var? Vi så også hjerteaktivitet. Var en veldig spesiell opplvelse. har vært litt bekymret fordi jeg ikke har vært noe særlig kvalm. Litt på morgenen bare. Hvilke symptomer har du?

Føler at det ble mer virkelig og litt tryggere etter å ha sett den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på ul igår. Er 7 uker på vei, hun målte den 1,4cm. Kan jeg spørre hvor stor din var? Vi så også hjerteaktivitet. Var en veldig spesiell opplvelse. har vært litt bekymret fordi jeg ikke har vært noe særlig kvalm. Litt på morgenen bare. Hvilke symptomer har du?

Føler at det ble mer virkelig og litt tryggere etter å ha sett den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei MR29! :-)

 

Legen sa at det lille nurket målte ca. 1 cm. Han sa videre at størrelsen kan visst variere noe fra kvinne til kvinne selv om de blir befruktet samme dag fordi den lille kan feste seg til ulik tid...

 

Jeg har vært bekymret av samme grunner som deg og fordi jeg hadde en tidlig SA for ca 3 måneder siden. Jeg har heller ikke vært kvalm, kanskje bitte litt uggen av og til. Brystene har vært litt ømme fra og til, men jeg har vært ganske trøtt da.. Partneren min sier at jeg er ganske hormonell da, og jeg blir vel fort frustrert og tar lett til tårene... ;-) MEN ELLERS ingenting, og derfor er det godt å se at det lille hjertet banker!

 

Du må ha lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...