Gå til innhold

jeg har født!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredag 17 november kom min lille gutt til verden, 3790 gr,51 cm og 35 rundt hodet!

Han er selvfølgelig verdens nydeligste,sover veldig mye og spiser en del:0)

Riene startet natt til fredag,litt forskjellig tid på de,men det lå mellom 5-10 min mellom hver..kklarte og sove litt mellom de til klokken ble 0900,da stod vi opp!Orndet og ryddet litt hjemme,var på sykehuset i halv ett tiden,da var fortsatt riene overlevelige,fi lyster og de to ctg,hadde 6-7 cm åpning,så det var godt i gang!

Sa jeg ville i dusjen,hadde stor fordel av det forgje gang j fødte,og det syns j at j hadde nå og!Stod i dusjen til loen var 1400,da var det over i fødeseng,9 cm åpning,og begynte og pesse littfør halv tre!14.37 var lille gutten min ute frisk og fin;0)

En ganske fort og grei fødsel,det vondeste var når hodet hans ble stående i åpningen mellom 2 rier,men det er så verdt det etterpå at man glemmer det fort!!

KOs dere videre alle sammen,og til de som ikke har født,det er så verdt og vente på:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med guttebasse. Godt å høre at noen fødsler går bra. Kos deg masse med bebisen lykke til med alt :-)

Skrevet

Gratulere med gutten :o)

Hørtes ut som en fin fødsel

Skrevet

Gratulere sååå mye:)

Lykke te videre med lille bebisen:) Glede meg te det e min tur...

Skrevet

Grattis så mye med gutten!!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

Gratulerer!! Er nesten litt missunnelig på alle dere som er ferdig å føde.. Har enda åtte og en halv uke igjen pluss det som kommer i tillegg.. Virker så uendelig lenge.

Kos dere med prinsen og nyt tiden!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye!! Håper jeg også får en så grei fødsel..:o)

Lykke til videre på ferden..

Skrevet

Gratulerer så mye til deg !!! Lykke til videre!

Jeg fødte noen timer senere en deg kl 01.28 ,så det ble dagen etter.

Nå får vi prøve å kose oss i strevsom barselstid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...