Gå til innhold

Hva synes dere om Erling?

♥Innimor & guttaboys♥

Anbefalte innlegg

Sambo har lyst til å oppkalle ungen etter sin bestefar om det blir en gutt. Han het Bjørn Erling. Siden broren til sambo heter Bjørn Olav, synes jeg ikke at han kan hete noe med Bjørn... må da isåfall bli Erling.

Når jeg hører Erling assosierer jeg med Sesam Stasjon, og dette sa jeg til sambo. Da ble han sur og lei seg... Var fryktelig glad i bestefaren sin, og vil derfor svært gjerne oppkalle ungen etter han.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Erling er fint jeg. Et solid, traust navn. Dere kan jo ha noe annet foran Erling.....

Jon Erling

Jan Erling

Bo Erling

Tom Erling

eller bare Erling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også Erling er et fint navn. Hverken for pop eller "klissete"..

Viktigste er at dere to blir fornøyde med navnvalget..

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling er flott og tidløst! Tenker ikke på Sesam stasjon i det hele tatt. Du kan gjerne unngå å kalle evt neste gutt for Bernt for å være på den sikre siden Ü

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erling er et kjempefint navn! Min bestefar het Erling Jakob så for meg er det en naturlig match. Jeg hadde helt glemt at det var en Erling i Sesam Stasjon før jeg leste det her. Tror ikke det er noe mange tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling er kraftfullt og flott. Kjenner en femåring som heter det, og han er en tøff, langhåret gutt på Grünerløkka...

Ellers kan kanskje Einar være et alternativ? Litt samme type navn, og bokstavoppkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Erling så godt, det forbinder jeg bare med gamle menn. Men Erlend er veldig fint, og kan jo fungere som oppkalling også, siden det er så likt. Bare en liten ny vri, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...