Gå til innhold

Bekkenløsning?! Sykemelding?! heeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke direkte vondt i korsryggen ,men jeg jobber i butikk å sitter jeg mye i kassa får jeg vondt i nakken(sykemeldt 2.uker pga den) jobber jeg mye på gulvet med stabling o.l får jeg skikkelig vondt i ryggen ,korsryggen å..:-(.. Jeg vil ikke sykemeldes igjenn ,får så dårlig samvittighet å er bare 19+3... skal til legen 5.des for er så plaget med tarmen , skal høre med henne da ,men vil tyne meg ut des da jeg ikke jobber 100% å det er mye ekstra å hente da... hoff!!!

Jeg har fast stilling får vell vanlig lønn forde om man blir sykemeldt?!

noen som vet noen råd?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste råd til deg er å høre på kroppen din, ikke alltid hode. :) Hvis du forstår hva jeg mener. Det er vel ingen som egentlig ønsker å være sykmeldt, man tenker jo på de som er igjen på jobben og som trenger din hjelp. Men de klarer seg. Vi som er gravide må også tenke på at det er ikke lenger bare oss selv å tenke på heller. Vi har en liten huleboer i oss som trenger at vi har det bra. Kan du ikke evt sykmelde deg litt?

Du får samme lønn selv om du er sykmeldt, så det trenger du ikke tenke på.

Skrevet

Ja kan jo sykemeldes 40 /50% i første omgang å se... skal begynne å svømme har hørt at det er kjempe bra for nakke rygg.. Joda ,men er jeg sykemeldt kan jeg ikke jobbe ekstra det er litt kjipt ,men vil ikke utsette den lille for unødig fare;-)

Takk for svar.. skal prøve å lytte til kroppen ,men det er vanskelig...

Skrevet

Dersom det er bekkenløsning du har MÅ du være forsiktig. Dersom du ikke tar hensyn til det kan du faktisk bli invalid etterpå.

Når det gjelder pengene skal du ikke tenke på det, de får du uansett, bare snakk med lege.

En ting til, når du er på jobb så varier stillingen din. Selv kjenner jeg at dersom jeg sitter lenge, så føles det som om det låser seg, det hjelper å være litt i bevegelse og litt i ro....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...