Gå til innhold

Må ha det, bare MÅ ha det!!!

Anbefalte innlegg

Har blitt så sinnsykt hekta på JULEBRUS!!! Drikke ca ein 6pk te dagen... Tror eg komme te å ha fullt av hull i tennene mine etter at svangerskapet e slutt... HJELP!!!

Ka har dere blitt hekta på?

Tidligere bare måtte eg ha melk og oboy med ein gang eg sto opp. Men då eg gikk tom for oboy, kjøpte eg nesquick-pulver. Og det smakte PYTON!!!!

Hehehe:)))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7198722-m%C3%A5-ha-det-bare-m%C3%A5-ha-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! Julebrus er godt da!! Selv om man nesten kjenner sukkeret rundt tuten hvis man drikker av flaska! Knaser liksom litt.... :-)

Har heldigvis ikke blitt hekta på noe spesielt. En dag kan det være at jeg har lyst på plommer så spiser jeg 7 av dem. Neste dag kan det være klementiner, en dag skumnisser. Men ikke noe som holder lenger enn en dag.!

Men har hatt problemer med å spise kjøtt i svangerskapet da! Så anti dilla har jeg hatt

Melk e vel det æ må ha... men e ganske så avhengig av det tel vanlig å da... men drekk litt meir nu enn vanlig... ellers så e det litt sånn variabelt ka æ har løst på... å førr tia får æ halsbrann av alt æ har løst på så det begrensa sæ vældi...

Annonse

Har aldri brydd meg noe om brus, bare drukket en solo i ny og ne (ca én gang i måneden), men mens jeg har gått gravid har det variert fra å måtte ha en glasscola hver kveld, til å nå ha 4 1½ litre med julebrus i kjøleskapet..

Men jeg har også hatt mest antidiller, sånn som Lucia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...