Ettena=) Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 er det noen flere her som har hikke-barn? blir nesten litt bekymra noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten-74 Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er 27+6 og har ikke kjent at babyen hikker enda. Men det er kanskje unormalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Det hender jeg kjenner noen rytmiske dunk helt nederst, gjerne litt til den ene siden, som bare må være hikking! Han ligger jo med hodet ned også da! Søtt:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ettena=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 23. november 2006 ja,ikke sant...rytmiske dunk. Husker førstemann hikka masse på slutten,da så en det på utsiden av magen..hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamman til M&M Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 min hikker masse....gjerne hver eneste kveld:) er 29 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kromis Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 Min hikker ikke så mye som det storesøster gjorde... Men regner med at dette vil øke når det nærmer seg termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja78 Skrevet 26. november 2006 #7 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har en liten hikker-fant i magen. Kan merke det opptil flere ganger om dagen:)Er også i uke 29 (BiM's uke 30) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 27. november 2006 #8 Del Skrevet 27. november 2006 En liten som hikker en del her å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
line-82 Skrevet 27. november 2006 #9 Del Skrevet 27. november 2006 Lille frøkna har begynt å hikke nå nylig, og jeg synes det er kjempesøtt:) Er i uke 29, og har egentlig venta litt på å få kjenne hvordan det føles, og det er jo bare moro!Skjønner jo at det kan bli for mye om det forekommer ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høygravid Skrevet 27. november 2006 #10 Del Skrevet 27. november 2006 ja har hikka en del siste uken. er 28+6 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tokka Skrevet 27. november 2006 #11 Del Skrevet 27. november 2006 Hmm, hikker ikke her ennå. Burde h*n gjøre det? Er i uke 29. Slår eller sparker mye oppover, i dag fikk jeg skikkelig kontakt. Dytte hver vår gang, fram og tilbake, fram og tilbake!:) H*n presser mer utover nå, enn å sparke. Holder liksom foten/armen en liten stund utover, slik at jeg kan kjenne h*n en god stund på utsiden. Magen liksom buler ut, og holder seg der en stund. Noen andre som opplever dette? Hvis dere forsto hva jeg mente da? Var ikke så lett å forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ettena=) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 28. november 2006 koselig med denne mamma og baby kontakten=) Hvis jeg setter meg ned å tenker, "idag har jeg ikke kjent så mye til deg frøken..." så er det som regel ei lita ei som svarer=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå