Gå til innhold

hikke-barn

Ettena=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hender jeg kjenner noen rytmiske dunk helt nederst, gjerne litt til den ene siden, som bare må være hikking! Han ligger jo med hodet ned også da! Søtt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille frøkna har begynt å hikke nå nylig, og jeg synes det er kjempesøtt:) Er i uke 29, og har egentlig venta litt på å få kjenne hvordan det føles, og det er jo bare moro!Skjønner jo at det kan bli for mye om det forekommer ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hikker ikke her ennå. Burde h*n gjøre det? Er i uke 29. Slår eller sparker mye oppover, i dag fikk jeg skikkelig kontakt. Dytte hver vår gang, fram og tilbake, fram og tilbake!:):) H*n presser mer utover nå, enn å sparke. Holder liksom foten/armen en liten stund utover, slik at jeg kan kjenne h*n en god stund på utsiden. Magen liksom buler ut, og holder seg der en stund. Noen andre som opplever dette? Hvis dere forsto hva jeg mente da? Var ikke så lett å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig med denne mamma og baby kontakten=) Hvis jeg setter meg ned å tenker, "idag har jeg ikke kjent så mye til deg frøken..." så er det som regel ei lita ei som svarer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...