Gå til innhold

heidi prøver igjen...se hit =)

Anbefalte innlegg

har ikke møtt noen før som har det sånn som meg...det er mange som har det vondt og mister en gang og to,og mesunner dem ikke for det er helt jævlig. =(

men i oktober hadde jeg min 9 sa,så har mistet en del...hadde vert kjekt å utvekslet erfaringer og legekommentarer med ei i samme situasjon,så kansje vi klarer det neste gang. (er heldig å har en sønn,så hvet det kan gå an)

det var trist å høre at du mistet spiren din i går...har du vert på utredning,eller fått tilbud? hvis ikke så kan du be legen din henvende deg,men det kan være litt ventetid....

håper kroppen din kommer seg fort,og at det går bra med deg og din kjære nå,trist når det skjer. lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7198441-heidi-pr%C3%B8ver-igjense-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...har misten tre før jeg fikk jenta mi.. å en del etter.

vi fikk tilbudet om utredning i fjord vinter men valgte å stoppe å prøve,, orket ikke flere skuffelser.

Så når testen viste positiv var vi så glade å trodde virkelig at nå går det bra..

men.

to dager før teseten takket jeg ja til ny stilling i firmaet som sjef..

startet jobben mandag sist uke.

Onsdag kom det brunt blod å legen ville sykemld meg..

men jeg turte ikke-Ny jobb mye forventninger osv.

Mandag følte jeg meg uggen så ringte legen på nytt å de sendte meg på ul.

der fant de ikke hjerte lyd å mente at jeg ikke var mer enn 5 uker på vei men jeg vet jeg skulle være 7+4.

Etter ultralyden kom det kraftig blødning som varte helt frem til i går.

det er helt grusom å sitte der alene men noe på do papire som man klart nok en gang ser at er min lille..

gråt i hele går.

du var nok så langt påvei som du mener,for fosteret er jo 2 uker mindre enn deg og kan somregel ikke sees på ul før uke 5-6...

det er fælt,mistet min i toalettet på sykehuset,klarte ikke trekke ned =(

hadde vert på ul i 4 dager og sett hjertet bli svakere for hver gang,det gjør jeg aldri igjen. hadde 5 sa så fikk jeg min sønn og 4 sa etter det.

jeg forstår deg godt når du takket nei til sykemelding,nettopp ny jobb...jeg føler jeg må stille opp hvis det er sånne ting..ny jobb,ny skolestart eller andre ting..at jeg ikke kan gi opp eller få de til å lure på om de har gitt tilbudet til feil person.osv...er ikke kjekt det heller.

det er ubeskrivelig vondt å miste barn,vi er begge heldige som har fått ett barn så tenker at det skal jo gå,men når jeg bare mister og mister så føler jeg alikevell at det er noe galt med meg og at min sønn er ett mirakel (noe han er uansett da =) )

har dere sjekket om det kan ha noe med hormoner å gjøre,har lest det kan være en årsak til mye gjenntatt sa...eller at du har bedre imunforsvar enn andre...jeg er syk en gang hvert 4 år så håper egentlig det er det som er i mitt tilfelle,for da er det håp =)

ønsker dere masse lykke til....

Hmmm det med imunforsvar har jeg ikke tenkt på... blir jo aldri syk selv..

så imunforsvaret er på topp..

kan det være en av grunnene??

Hvor lenge er det siden sist du hadde sa???

Håper på å kunne komme igang så fort som mulig jeg nå...

å snakket med min manlige sjef i går om dette så han ba meg ta det rolig å han skulle ønske jeg hadde sagt noe før slik at han kunne lette på arbeids ansvar..

så om jeg nok engang skulle bli heldig ville han jeg skulle komme inn med engang slik at vi fikk roet ned tempoet mitt helt..

jobber som selger så stress er jo en farlig faktor i yrket mitt.

men har en sjef som har forståelse.. han har vist selv mistet noen ganger.

ganske godt å vite..

men en ting er rart. i går viste de 9 mnd på z tv.

å iadg var det mors dag på tv 3...

å det dagen etter en sa.. lite morsom.. har skrud av tv å følger med her istede jeg.. hi hi

heidi

godt du har en sjef som forstår =)

ja når jeg gikk gravid med min sønn fikk jeg en bok i gave som det står alt mulig i,og der står det at de vanligste årsakene til gjentatte sa er for godt imunforsvar,som gjør at kroppen er så flink til å holde oss friske at den tror spiren er en infeksjon (imunforsvaret skal jo bli dårligere når spiren fester seg.) og viss imunforsvaret ikke blir dårligere så støter kroppen det fra seg som en sykdom...den andre vanligste årsaken er hormonforandringer,og de med dette trenger å finne rett type hormonkur og bruke den i svangerskapet for å holde hormonene i sjakk så de ikke lurer kroppen til å tro det er noe galt med barnet og støter det fra seg...

dette må jeg høre med legen om...

føler meg helt blank her..

normalt sett har jeg bare trukket meg unna å unngodt å snakke med noen om det..

men i går var jeg alene når det skjedde å trengte noen å snakke med...

ser jo her at det finnes mange som sliter som jeg gjør

å flere forslag på hvordan man kommer vidre inn i humør til nye forsøk

Annonse

Legen sier at man burde ha to vanlige sykluser før man prøver igjen.Noen leger har sagt at det skal gå tre mnd.

lille_me -mamma'n

er dette noe du har fått beskje om...

hører mye rart nå føler jeg,

legen min mente jeg burde vente to uker

Mens om man tar abort bør man vente 8 uker eller noe

så dere prøver igjen med en gang??

tror nok vi gjør det samme så fort det slutter å blø...

har ganske kraftige blødninger...

kjærsten min er vel den som tok dette tyngst..

han har ingen barn fra før av å gleder seg masse hver gang testen er positiv..

er så jævlig¨å fortelle at nok en gang gikk det feil ..

men han spille tøff å prøver å ikke vise dette til meg. men merker det så godt på han

ja det samme med min kjære,ikke han jeg har barn med så han vil jo veldig ha en til nå så han for fullt kan kalle seg pappa.

han har ikke vist at han er lei seg,utenom på tirsdag som var...fikk positiv el test og sa at nå håpet han den satt og at den sitter lenge for han hadde mistet nok barn sa han,såg en liten tåre i øye hans og da visste jeg jeg ikke sørget alene. så de spille tøffe,men bare jeg fikk det lille glimtet så hjalp det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...