Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Til nå har jeg tatt inn bilsetet til Tassen (5 mnd), men nå begynner det å bli tungt å dra på. Tenker på at hvis jeg lar det stå i bilen er det jo kaldt når jeg setter han i det. Han har jo endel klær på, men ikke alltid dressen. Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Ja, det står i bilen. Legger et pledd under han.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Vi har vårs stående i bilen, ja. En av oss må gå å starte bilen 5minutt før vi kjører, så blir det varmt og godt. Dette funker her siden jeg aldri bruker bilen når jeg er alene på dagtid, går eller busser dit jeg skal )
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Det er alt etter som, begge deler:)
Dolla&Heidi&spire Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Vi har alltid bilsete stående i bilen.
LivetErEnLek Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Jeg har alltid bilsete ståendes inne.
mai mammaen til to Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 vi har det stortsett stående i bilen..men hvis jeg skal kjøre med noen på dagen (har bare en bil) så tar jeg det ut....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 VIl bare si at man ikke skal legge noe pledd under barnet i bilsetet. Det har iallfall stått det i bruksanvisningen til alle bilstoler jeg har hatt. Tror grunnen er at de ikke sitter like stabilt ( kan skli ut i en kollisjon) og at trekket til stolen er flammesikkert, og det vil ikke et pledd være. ( det er jo ikke klærne heller, da men) Jaja, det er sikkert ikke så farlig, men det står nå der i bruksanvinsningen min.....
Prinsemammaen Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Ja, vi lar det stå i bilen. Er ikke noe problem siden vi har garasje i kjelleren...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Bilsetene blir fort varme, siden det er isopor under trekket. Ikke noe problem for barnet at det er litt kaldt med en gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå