Gå til innhold

Lar dere bilsetet stå i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har jeg tatt inn bilsetet til Tassen (5 mnd), men nå begynner det å bli tungt å dra på. Tenker på at hvis jeg lar det stå i bilen er det jo kaldt når jeg setter han i det. Han har jo endel klær på, men ikke alltid dressen. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vårs stående i bilen, ja. En av oss må gå å starte bilen 5minutt før vi kjører, så blir det varmt og godt.

Dette funker her siden jeg aldri bruker bilen når jeg er alene på dagtid, går eller busser dit jeg skal :o)

Skrevet

Det er alt etter som, begge deler:)

Skrevet

Vi har alltid bilsete stående i bilen.

Skrevet

Jeg har alltid bilsete ståendes inne.

Skrevet

vi har det stortsett stående i bilen..men hvis jeg skal kjøre med noen på dagen (har bare en bil) så tar jeg det ut....

Skrevet

VIl bare si at man ikke skal legge noe pledd under barnet i bilsetet. Det har iallfall stått det i bruksanvisningen til alle bilstoler jeg har hatt. Tror grunnen er at de ikke sitter like stabilt ( kan skli ut i en kollisjon) og at trekket til stolen er flammesikkert, og det vil ikke et pledd være. ( det er jo ikke klærne heller, da men)

Jaja, det er sikkert ikke så farlig, men det står nå der i bruksanvinsningen min.....

Skrevet

Ja, vi lar det stå i bilen. Er ikke noe problem siden vi har garasje i kjelleren...

Skrevet

Bilsetene blir fort varme, siden det er isopor under trekket. Ikke noe problem for barnet at det er litt kaldt med en gang ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...