Blåklokka09 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Heia, Jeg har lest på disse sidene i nesten 2 år (!) og har gleda meg til å melde meg inn. Det gjorde jeg rett før eksamensperioden tok til (min aller siste, takk og pris!) Hadde fire skriftlige eksamener, og måtte bare ta en CB en fredagskveld midt i. Et blått kryss viste seg med en gang Så det gikk fort gitt - vi skulle jo for fullt begynne å prøve denne måneden Kvalmen har kommet, og jeg håper inderlig at jeg ikke blir like dårlig som sist gang da jeg fikk gutten min (innlagt med hyperemesis). Håper jeg kan være mye inne på disse sidene her, men får se an kvalmen... Lykke til videre alle sammen! Klem
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 gratulerer så masse masse med den lille spiren.... Lykke til...
ulla,mkrølltoppen&litletulla Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 gratulerer så mye
attpåklatt!! Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer så mye!! Krysser fingre for mindre kvalme!!!! Lykke til videre!! Klemklem!!
Solskinnsjenta Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer masse! Håper kvalmen går over snart og ikke blir så alvorlig som sist!
Nutmeg Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Gratulerer:) Håper du får et flott svangerskap, uten kvalme og oppkast:) God tur over i 1.trim:)
Blåklokka09 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2006 Tusen takk skal dere ha Ha ei flott helg, alle sammen! (Beklager kort innlegg - er dårlig...!!!!) Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Gratulerer så mye... Krysse fingra for at det blir en liten kvalme denne gangen...=o) Lykke til=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå