Gå til innhold

Brunt slim etter orgasme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere som har opplevd dette? er litt nervøs nå...hadde ikke samleie, men to orgasmer etter hverandre;) er det vanlig at det kommer brunt slim da? har ikke noe magesmerter...men synes ikke dette var noe morsomt!!har ikke blødd noe tidligere heller, bortsett fra litt etter samleie. var ganske masse brunt, men etter å ha tørket noen ganger ble det borte...hmm...er 7+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for! Livmora trekker seg ganske kraftig sammen ved orgasme,så om det har ligget litt gamle rester der av blod fra siste mensen eller noe,så fikk de vel fart på seg nå. Men spør legen din for sikkerhetsskyld,kanskje de kan ta deg inn på UL for å sjekke at alt er som det skal!

 

Lykke til,håper det går bra!t

 

Den gangen jeg hadde SA gjorde det fryktelig vondt,og det kom ut rent blod,så tror ikke du skal tenke så mye over det der. Det er mange som har litt brun utflod når de e gravide,uten at det er noe gærnt.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!!:) Blir så engstelig når ikke ting er som det skal være...er mitt første svangerskap og har ingen rundt meg som har vært gravid før(er student og bor borte). Får vel bare forsøke å slappe av, kanskje på tidet å bestille første legetime snart?:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Dette er mitt første også(regner ikke med SA,det skjedde så tidlig),så er ganske nervøs til tider! Har ikke blødd eller noe,men er likevel redd for MA,for da merker man jo ikke at fosteret er dødt før man er på UL,om en ikke begynner å blø litt da...

 

Man forteller jo gjerne ikke noe om at en prøver,eller er gravid de første månedene,så da er det bare nettet og legen å snakke med!

du kan sikkert bestile time nå uansett,så sier du bare fra hvor langt du er på vei,så setter de opp time. vil du ha UL er det sikkert greit å vente til 10-11 uke,da kan de se litt mere,og du kan sikkert høre hjertelyden da :-)

 

Håper alt går bra med deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...