Gå til innhold

zzz-frøken!


lilli1979 - venter på ivf

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har sett deg her inne! Hvordan har du det med spira di? Hvor mange uker er du nå?

Lurer også på om du har vært hos legen "vår" til kontroll? I så fall, hvordan var ho? Hadde ho like dårlig tid som vanlig eller følte du at du ble litt prioritert?

Med meg er status quo. Dag 69 i verdens lengste syklus, fant el-slim i går for TREDJE gang denne runden. Hva skjer med møkkakroppen sier jeg bare...

 

Håper alt står bra til med deg!

 

Klem fra Lilli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lilli, så morsomt at du "ropte" etter meg akkurat i dag! Karret meg inn på bim og bligravid tidligere i dag og la igjen en liten hilsen til deg under tråden din (der du spør om spotting).

 

Og nå når jeg kom inn her, finner jeg en hilsen fra deg! Så stas :) Er jo veldig sjelden her inne og som regel bare veldig kort (sinnsykt stress på jobben for tiden).

 

Alt står vel veldig godt til, ikke plaget av så mange ting. Først og fremst er jeg supertrøtt, men heldigvis ikke mye kvalm, bare litt uggen innimellom. Dette gjør meg så klart litt stresset (nevrotisk som man er), driver derfor å tester meg gravtest med jevne mellomrom. Men er jo ikke så veldig langt på vei akurat, 7 + noen dager.... føler det er superlenge siden jeg testet positivt men det er jo bare 3 uker siden (utålmodig jeg?).

 

Skal på 1. kontroll neste uke - håper hun kan gi meg noe mer håndfast men det er vel for tidlig. Tenkte å gå til privat klinikk for en ul i midten av desember - vil jo vite litt (og selv om det er dårlig nytt er det tross alt bedre å få vite det enn å gå flere måneder og tro at alt er bra...) Usj merker at jeg på dette tidspunktet i graviditeten ikke klarer helt å glede meg, det er ihvertfall foreløpig en svært blandet fornøyelse. Før jeg ble gravid tenkte jeg at når jeg først har testet positiv er det bare å lene seg tilbake. Men den gang ei, synes at annenhver person her inne mister og derfor holder jeg meg litt unna 1. trimsidene (pluss mye mer positiv action inne på bligravid (selv om folk sliter der også). Jaja

 

Ja jeg har jo sjekka charten din med jevne mellomrom lilli, for å se om det har skjedd noe nytt. Må bare si at jeg synes det er trist at ting står stille for dere for tiden, vedlig merkelig dette her altså. Men skjønner at dere er i gang med utredning begge to, eller er det bare kjæresten din? Har du vært hos legen "vår" igjenm, altså etter at du tok blodprøve? Virker som det kanksje er en hormonell forstyrrelse på gang, men det er ihvertafll ikke det vanskeligste å fikse! Uff og uff, lilli skikkelig kjedelig for deg og kjæresten din dette her. Men er helt sikker på at det ordner seg etter hvert, bare så slitsomt nå når dere lever i uvisshet.

 

(En liten trøstehistorie: En venninne av meg fikk plutselig veldig uregelmessige sykluser, plutselig kunne en syklus vare i tre måneder, hun hadde mensen bare 2-3 ganger i året. Da hun og mannen ville ha barn spurte hun legen om det dette hadde noe å si, legen sa bare at de måtte prøve ett år og se hva som skjedde. Hun holdt altså på å bli gal av å ikke vite noe som helst når el var etc, mannen jobbet utenlands og det ble veldig vanskelig å planlegge. Men etter 4 måneder med bare en mens, ble hun gravid og oppdaget det på 30årsdagen.)

 

Jeg titter inn her med jevne mellomrom jog skal følge med på hvordan det går med deg :)

 

God klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...