Gå til innhold

Egguttaket gikk fint :o)

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg har nettopp kommet hjem fra StO og egguttaket gikk kjempebra! Jeg hadde fire egg og det er dobbelt så mange som forrige gang! Jeg lå i 10 min og hvilte etterpå, og jeg følte meg så pigg at vi dro 20 før tida... :o)

Crinone gel og Pregnyl er i boks, så nå er det bare å vente på svaret fra labben i morgen. Men nå skal jeg spise litt frokost og bare kose meg og bli vartet opp.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7197833-egguttaket-gikk-fint-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det går greit - prøver å håpe, samtidig som jeg ikke orker å håpe for mye (hvis du skjønner...)

Klemmer litt på puppene mine og smiler salig hver gang jeg kjenner at de fremdeles er litt ømme. Har nemlig veeeeeeeelig tro på at ømme pupper er et viktig symptom, men det stemmer sikker ikke, he -he.

:-)

Hihi, jeg kjenner igjen den puppeklemminga. Og jeg er faktisk helt enig i den teorien fordi for min del har det vært et dårlig tegn to ganger at jeg mistet ømheten. Så fortsett med det! ;o)

Jeg vet også veldig godt hva du mener med å prøve å legge lokk over følelsene. Tør ikke å håpe for mye, men bobler likevel av glede og har lyst å ta av. :o) Jeg ønsker deg lykke til fremover og håper at vi kan ruge og gå gravide sammen! Det ville vært noe det. *smile*

Klem fra

Så bra at alt gikk fint!

Blir noen spennende timer nå til imorgen, det kommer sikkert til å gå veldig fint. Egg på frys og greier:o)..................må jo satse på det;o)!!

Du får la deg varte opp etter kunstens alle regler, skulle ønske det var meg:o). Men ikke så lenge igjen nå i januar eller februar begynner vi igjen. Og da blir det flere forsøk på rappen hvis neste forsøk ikke lykkes.

Kos deg..............

Lykke til klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...