Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg erindrer at det har vært nevnt en annen salve mot hemoroider enn alcos-anal??? Noen som vet hva den heter? Jeg blir jo aldri kvitt den dritten!!! F.... altså. Kan kun gå i boxere osv., og det hater jeg...
Anne Marit Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Forskjellige apotek har forskjellige merker. Spør hos dem. ( eller sjekk hjemmesidene) Hvis Alcos ikke funker, kanskje du kan gå til legen og få noe skikkelige greier, så blir du kvitt dritten en gang for alle. Jeg har akkurat blitt kvitt mine og det tok 8 jævla mnd :-( :-DDD
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Scheriproct!!! Den er veldig god! Ellers det som gjorde at jeg ble kvitt mine, var at jeg tok 2,5 dl kokt vann, rørte inn et par ts. salt, avkjølte dette, dyppet en bomullsdott nedi, la på hemoridene i ti minutt tre-fire ganger til dagen!!! etter noen dager var de vekk!! klem ut vannet, så ikke det drypper, da kan du gå rundt med bomullen i stumpen! møkkaplager vi skal få etter å ha fått de små nydelige nurkene våre!...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Har du mulighet til å komme deg til Sverige har de en salve der som heter Silon. Helt super! Tror ikke den er å få tak i hert i landet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Takk for svar folkens.... Nå skal jeg koke vann å hente saltkaret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå