Gå til innhold

puppene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ammet mitt barn i snart 6 mnd og nå er det slutt.. mistet melk og hadde desverre ikke nok!! puppene er kjempe skeive etter amming og lurer på om det er vanlig å få dekt det ??? Uansett om jeg får dekt eller ei skal jeg nok ordne på de,men noen med erfaringer som vil dele med meg????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aa vaere skakk etter amming er faktisk en av de faa tingene som gir dekning for brystforstoerrelse. Helst etter siste barn, da, siden det gir en mer vanskelig amming senere. Snakk med fastlegen om henvisning for vurdering.

Skrevet

Jeg fikk lagt inn silikon da jeg var 20 år for 10 år siden. Har ammet med mitt første barn nå og det har gått veldig greit! Vet ikke hvordan de vil se ut etterpå da men ser greit ut;-)

Skrevet

Hva? Får man silikon dekt av det offentlige hvis man har skeive pupper pga. amming?

Nå har jeg hørt det å...

Skrevet

Mine pupper rettet seg opp etterhvert etter førstemann. Regner med at de retter seg denne gangen også, selv om de er ganske ulike nå :-)

Skrevet

Joda, det er sant! Er man flere mnd etter ammeslutt flere cup-str mellom den ene og den andre så kan man få det dekket av det offentlige!

Skrevet

SÅ FLOTT!! For i løpet av tida eg har amma alle mine, så har det blitt eindel amming berre på det eine brystet, favorittbrystet, og det er det som er blitt størst.Denne gangen ammer eg på begge, pga avlecitin hjelper så godt,men då kan eg altså få dekt når eg er slutta å amme???

JippiFor den forskjellen er elles og.Er dette noko som alle leger er klar over? OG er det veldig mange cup str i mellom det må være? Eg kan tenke meg a-c.Er det for lite?? Ikkje så fint!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...