*ulvemor* Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Og hvor gamle er de? Jenta mi på 11,5 mnd har fremdeles to dupper om dagen på 1,5-2 timer hver. Lurer på om det er på tide å gå over til en dupp nå...
mamman&andrea Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jenta mi hadde to dupper frem til ho var rundt 15-16 måneder. Nå er ho 22 mnd og vi har begynt å redusere den ene duppen ho har. Får nå sove en time, istedenfor 2-3 timer som ho kunne gjort om ho fekk velge selv. Du må nesten bare se det ann. Hvis ho har 2 dupper og allikevel legger seg greit på kvelden, så er jo det helt topp? Du kan prøve å se hvordan det går med en dupp, men må nok belage deg på en del sutring mot slutten av dagen..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Litt over året,har sovet en dupp på 20 min siden han var 10 mnd!
SassyMom Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Ett år her, og de siste dagene har han begynt å ta kun en dupp om dagen på ca halvannen time. Og så sover han plutselig til kvart over syv/ halv åtte om morgenen istedenfor kun til halv seks! aiai deeeeeilig!
Føken siruppsnipp Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Poden er 20 mnd. og sover 1 dupp på 1,5 - 2 timer. midt på dagen.
*ulvemor* Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 okei. men det er kanskje vanlig å ha to dupper til de er langt over året da elr? Hvis de er vant med det? Hun sovner greit klokken åtte, og sover til åtte dagen etter, men kunne tenke meg at hun sov en dupp på tre timer i stedet for to på en og en halv, for jeg tror det er slik dagmammaen gjør det..
Inger¸.•°´¯♥ Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Mi lille tuppe er 19 mnd, og har akkurat sluttet med duppen på dagtid. Fram til hun var ca ett år, sov hun to ganger pr dag, alt fra 20 min til to timer. Hun gikk over til en dupp helt av seg selv, og da sov hun fra et kvarter til en timer av gangen. Nå har hun sluttet selv med den siste duppen denne uka. Vi har ikke gjort noe for å påvirke henne til det ene eller andre. Alt har gått helt smertefritt av seg selv. Hun sover fortsatt en-to timer når hun er i bhg.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Susanne er snart 11 mnd, og sover en dupp på 30-45 min.
MrsReaff Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 mathilde sover 1 dupp fra ca 1200-1400. legger seg kl 20.00 og sover til mellom ni og ti dagen etter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå