Gå til innhold

Au,au, hun bare tygger på puppen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

, og det med 4 tenner(2 oppe og 2 nede)! Virker som om hun har glemt kunsten å suge på puppen nå når tennene har kommet...kun på natta det går greit, ellers er det nesten med tårer i øynene jeg tar frem puppen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til problemet!;)

Guffen biter til innimellom. Jeg hyler og han ler seg skakk;)

Man kan grue seg ja;)

Skrevet

Jenta mi har 8 tenner og har også prøvd seg på litt biting. Da tar jeg og putter tutten inn først mens hun ligger inntil brystet og så tar jeg den ut og tilbyr henne pupp. Da får hun liksom på forhånd øvd inn sugingen også suger hun videre på puppen. Avogtil er hun litt fandenivolsk og biter med glimt i øyet. Da bare pakker jeg vekk puppen. Det er ikke noe gøy når de biter!

Skrevet

Min sluttet ikke med det, han bet bare mer og mer han.. Grusomt. Tilslutt var det ikke så mye melk igjen for jeg hadde avbrutt måltidet så mange ganger før han hadde fått i seg noe særlig...og da holder jo ikke mengden seg... Så nå er det helt slutt her i gården. Nesten 9 mndr siste gang han fikk av meg. Ville veldig gjerne ha fortsatt litt til...spesielt om morgenen...men,men, går det ikke så går det ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...