Gå til innhold

Lykke til i dag Tette!! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja lykke til i dag! Jeg venter i spenning på å høre hvordan det går i dag, hihi! :-) Hvis fødselen din starter i dag tror jeg hele desemberklubben kommer til å gå av skaftet og henge i med alle igangsettingstriks som finnes! Hehe, synes jeg ser det for meg, kommer til å bli utsolgt for kanel overalt, kjærestene våre kommer alltid til å huske tilbake på svangerskapet som den beste tiden i hele deres liv -for sååå mye sex har de aldri hatt før, og gulvene våre kommer aldri til å bli like reine igjen!!!! Hahahahahaaaaaa!

Annonse

Hm...hvis så innmari mange i desemberklubben skal føde før termin, hvem er det som skal bli igjen utover i januar og sørge for at statistikken holder da, tro ?

(for den sier jo at det er like mange som føder etter termin som før termin, iallefall blandt førstegangs)

Men e vi ikke godt over hundre støkka hær inne... å det e jo ikke sååå mange som har født da ;I)... dessutn så e det sekkert alle som ikke har vett tel å vær med i desemberklubben hær på bim som må gå over tia... det e det som e straffen ;D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...