twmt Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 har en william, mathias og theodor. hva ska 4 mann hete om det er gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Edvard Jørgen Eivind Arthur Robert Nikolai Syver noen du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. november 2006 jørgen og robert likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Henrik, Herman, Jacob, Emil, Oskar, Magnus, Martin, Jonathan. Noen du likte her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Benjamin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 William, Mathias, Theodor og Ludvig William, Mathias, Theodor og Valdemar William, Mathias, Theodor og Henrik William, Mathias, Theodor og Sebastian William, Mathias, Theodor og Benjamin William, Mathias, Theodor og Oliver William, Mathias, Theodor og Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twmt Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 23. november 2006 om det var noen jeg likte ja, det er vel det som er det største problemet:) sambo liker ikke sebastian, benjamin,aleksander og kristoffer, slike navn liker jeg. henrik er en av mine favoritter tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 23. november 2006 #8 Del Skrevet 23. november 2006 johannes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Simon Leander Samuel Jonathan Oliver Edvin Gabriel August Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 24. november 2006 #10 Del Skrevet 24. november 2006 Jørgen var et flott forslag! Henrik og Johannes også. Oskar Bendik Helmer Albert Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå