Gå til innhold

Hei...får vel komme meg over hit jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, det var trist å høre! :( Håper det går bra med deg, og at du er ved godt mot!

Jeg svarer det samme som jeg skrev til Line_1982:

Jeg opplevde det samme for nesten 3 uker siden, (7+0) og fikk beskjed om å vente med sex til jeg hadde sluttet å blø.

Jeg fikk eggløsning etter knappe 2 uker (tror jeg) og vi satte i gang og prøver igjen. Har fått diverse anbefalinger, noen sier at man bør vente til etter mens, andre sier man kan bare sette igang.

Vi stemmer for den siste anbefalingen og håper vi traff eggløsningen med en gang!

Lykke til!

ja er ganske heldig sånn sett.. har en datter på 8 år.

har prøvd de siste 5 årene på å bli gravid igjen å misten noen ganger nå..

dette skulle bli siste gang men i år etter noen samtaler ble vi enig om at en gang til ikke vil skade ....

føler at det snart må skje for jenta vår har jo blitt så stor å hun drømmer om en søster eller bror..

men viste ikke at det fantes en side for oss som prøver.. godt å kunne dele med noen..

Hei. trøsteklem til deg.

Forferdelig trist at du mistet din dyrebare lille spire!

Jeg mistet for tre uker siden, tidlig sa, 4+4.

Vi bestemte oss for å prøve direkte, og fant el etter to uker, altså forventet dato.

Den kan bli forskjøvet opp til to uker, eller ikke komme i det hele tatt.

Siden første syklus etter sa kan være 4-6 uker, mener noen at man skal vente en syklus, slik at det blir lettere å beregne termindato.

Legen min mente at vi bare kunne begynne igjen, hvis vi følte vi var klar for det.

Jeg håper at du og mannen din kan hjelpe hverandre å komme gjennom dette.

((klem))

Annonse

Vi kommer nok til å prøve igjen fort...

fikk også høre at det kan gå fort etter en sa så krysser fingre tær å alt jeg kan finne å prøver videre..

men redselen for nok en sa er der...

har misten noen ganger nå å det merkes godt på humøret..

Vi hadde egentlig stoppet å prøve. har jo fått en herlig datter ved et uhel

så tenkte at nok var nok. så plutselig satt vi der med kryss på testen...

like overaskende startet jeg å blø å i går var gleden over etter kun å ha vist dette i 3 uker...

men får kaste meg inn i ringen fort... lysten ble fort stor så gir ikke opp igjen nå

Hei!

Så trist å høre!

Jeg mistet for noen uker siden - MA med utskarapning, fikk beskjed om at man ikke ikke trenger å vente. Den eneste grunnen for å vente er om du ikke føler deg psykisk sterk nok enda og at det vanskeliggjør terminberegningen. (men det finner de ut på UL)

Lykke til!

Håper det sitter en spire i oss alle før jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...