Gå til innhold

3D UL på Majorstuaklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vært der og tatt det? Mener å huske noen historier om en forferdelig lege der, men kanskje han bare tar seg av vanlige UL...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Jeg har bare vært på en tidlig UL på Majorstuaklinikken og kan ikke annet enn å skryte av stedet.

Min samboer og jeg ble veldig godt mottatt av legen, Carsten Trolle, som var utrolig flink til å peke, vise og forklare hva vi så på bildene.

Skrevet

Har kun tatt vanlig UL der og var hos carsten Trolle - vi var såååå fornøyd. Skal tilbake til samme fyren neste torsdag...

Skrevet

Var på majorstuakliniken (hos Dag som er sonograf) forrige uke og er kjempe fornøyd. Det samme er samboeren min. Vi har også hørt om den "forferdelige legen" , noe jeg har vanskeligheter for å tro på. Har hørt om veldig mange som er storfornøyde og ei som ikke var det. Dag var iallfall suveren!

Skrevet

Hei!

Jeg var på 3d UL på Majorstuaklinikken med mitt første barn. Det var vel i 2005. Nå er jeg på vei med barn nummer to, og vi skal helt klart tilbake! Vi hadde en flott tur dit og følte oss svært godt ivaretatt.

Lykke til! :o)

Skrevet

hva koster det hos en sonograf på Majorstua klinikken??

Skrevet

Jeg var hos legen Molner, og var veldig fornøyd!

Dette er vel halvannet år siden.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at det koster 1200 for en UL der. Jeg vet ikke om det er forskjell i pris på vanlig eller 3d UL, og om det var 1200 for vanlig eller 3D UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...