Gå til innhold

Har vært å sett på hjemmesidene deres :)

miss_chica

Anbefalte innlegg

Kjempekoselige hjemmesider dere har laget her inne..gøy å se hvem man egentlig skriver med! :o)

Men jeg er imponert over hvor mange av dere som vet om dere får gutt eller jente og som allerede har gitt dem navn og fargerike sider i rosa og lyseblå..har dere vært på ul flere ganger?

Jeg var på ul to ganger når jeg var gravid første gang..siste ul var i uke 27. Der så legen at jeg skulle få en liten jente..det så man helt tydlig, viste meg og greier..samboeren min ville ikke vite kjønnet, så jeg holdt dette for meg selv resten av svangerskapet. Jeg kjøpte inn litt rosa klær og gledet meg til å få den lille jenta mi. Når jeg kom på føden sa jordmor at hun så på hele magen min at jeg skulle få jente.

Men tro det eller ei, ut poppa det en liten gutt! Det første jeg tenkte var at det er jo ikke min baby, jeg skulle jo få jente jeg..men det stemte altså ikke i det hele tatt.. Flaks at jeg hadde en venninde som fikk jente rett etter meg :o)

Vil bare dere skal være forberedt på at UL kan lyve...

Ha en fin dag videre!

Hilsen en lykkelig mamma til en gutt på 2år :o)

Fortsetter under...

Man skal aldri være for sikker nei. Hørt om flere som plutselig fikk noe annet enn det de trodde :P Hvis det viser seg att det er en gutt jeg får i stedet så er det ikke noe problem å skifte farger på hjemmesida. Navn til jenta har jeg ikke funnet enda, men har ett guttenavn jeg vil bruke hvis det skjer hehe. Men vi så ingen tissemann på UL =P

Joda det finnes jo alltids tilfeller hvor man har fått "feil" kjønn. Men det aller vanligste er jo at man får det kjønnet UL også har vist. Vi regner med det er jente siden jm var så sikker, hun hadde tenkt hele tiden under UL at dette var en dame sa hun,hihi (så mellom beina til slutt på undersøkelsen). Også sier magefølelsen min jente :). Så da regner vi med det er jente som kommer, siden sansynlighetene for det er mye større enn for gutt ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...